  • Data: 2017-01-22 09:51:52
    Temat: Re: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
    Od: Krzysztof kw1618 z Warszawy <"adres na mojej www"> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 21 Jan 2017 22:06:43 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie zawsze to działa. Bo jak chcesz zaprosić kogoś na potkanie w sprawie
    > zakupu garnków, czy też pościeli, to pasowało by wiedzieć, w jakim
    > mieście klient mieszka :-) To wiele upraszcza. Ostatnio jedna kobieta
    > wmawiała mi, że korzystała ze "starej książki telefonicznej".

    dlatego istnieje uzasadnione podejrzenie, że operatorzy telekomunikacyjni
    sprzedają dane w formie:
    miasto, płeć, wiek
    nic więcej.
    Spamer nie ma ani imienia, ani nazwiska, ani innych danych abonenta i
    spamerom to w zupełności wystarcza do kierowania swojej oferty do
    konkretnej grupy odbiorców.

    --
    Krzysztof kw1618 [Warszawa - Ursynów]
    http://foto.3mam.net/