  • Data: 2017-01-25 10:03:19
    Temat: Re: Spamerstwo telefoniczne telemarketing zwalczanie
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 stycznia 2017 08:32:40 UTC+1 użytkownik m napisał:

    > uznałem za użyteczne dla mnie i skorzystałem. RAZ!. Przy jednym
    > telefonie na 2-3 dni teraz, a kiedyś przy kilku telefonach dziennie(!),

    Pomine watek czy użyteczne czy nie bo to kazdy indywidualnie zdecydowac powinien.
    Ale skoro jest o spamie to zdziwiony jestem ze piszesz o kilku telefonach dziennie.
    Ja mam ten sam nr telefonu od chyba 15lat, z reguły wszędzie zgody marketingowe
    zaznaczam na tak, na OLX kilka przedmiotów miesięcznie sprzedaję i ten nr tel jest
    tam podany, na allegro dużo kupuję, trochę sprzedaję nr telefonu podany zawsze w
    aukcji i powiadomieniach.
    Czyli idealny cel dla spamerów a telefonów z "ofertami" w sumie niewiele.
    Raz w miesiącu/raz na dwa tygodnie telefon z zaproszeniem do na jakieś prezentacje
    gdzie obiecują za sam udział gratis wiertarkę, garnitur, kamerę samochodowa czy inną
    nawigację. Grzecznie odmawiam. W tygodniach poprzedzających termin końca poli(czy to
    mieszkaniowych czy samochodowych) kilka telefonów od ubezpieczycieli. Ale to mnie nie
    dziwi bo sam robiąc w necie kalkulacje tel podaje, terminy też znają wiec dzwonia.
    Ale to dosłownie kilka tel przed końcem każdej z polis.
    No i raz na dwa miesiące SygmaBank(teraz to chyba Paribas jest)z oferta karty, czy
    ubezpieczenia zadzwoni
    Z 10(?) lat temu coś w w Cetelem na raty wziąłem, raty spłaciłem w pół roku i teraz
    dzwonią "jest Pan naszym dobrym klientem;)
    Jakieś pojedyncze telefony(1-2 w roku z mBanku) i to tyle.
    Dlatego dziwi mnie że jak piszesz otrzymywałeś kilka tel dziennie. Wtedy to
    faktycznie może być irytujące
    Póki co pomimo tego że rozdaję mój nr tel na lewo i prawo spamerzy mnie nie nękają w
    sposób uciążliwy.
    Ba nawet zdziwiony jest postępowanie Tmobile. Od lat mam tam dwa abonamenty i zawsze
    przed końcem umowy dzwonili z ofertą "przedłużeniową".
    Jeden z abonamentów mi się kończy 02 lutego, nawet wysłałem im kilka tygodni temu
    wypowiedzenie tej umowy i cisza, Żadnego telefonu z ofertą przedłużeniową, żadnego
    telefonu z SUK(Sekcji Utrzymania Klienta). Sam zainicjowałem jeden telefon do nich to
    mi ofertę przedstawili wg mnie nawet w miarę ciekawą ale nie podjąłem decyzji wtedy i
    dalej z ich strony cisza.