    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Date: Mon, 19 Oct 2015 22:08:37 +0200
    <mun1d6$af9$1@node1.news.atman.pl> <munv7t$dh2$1@node2.news.atman.pl>
    <muo05h$emh$1@node2.news.atman.pl> <p...@m...tk>
    <murm7j$q27$1@pippin.nask.net.pl> <p...@m...tk>
    <muumhf$b4o$2@dont-email.me> <mvfli0$fg1$2@node2.news.atman.pl>
    <mvfo7q$hvs$2@node2.news.atman.pl>
    <1foi8qllu48ft$.abr4rdgbskp8.dlg@40tude.net> <mvut0i$fjp$3@dont-email.me>
    <mvvdtc$ogn$1@node1.news.atman.pl>
    <5624bafb$0$27509$65785112@news.neostrada.pl>
    <n02e2o$d84$1@node2.news.atman.pl>
    <5624caf6$0$27522$65785112@news.neostrada.pl>
    <n02ieg$ikh$1@node2.news.atman.pl>
    <5624d259$0$8371$65785112@news.neostrada.pl>
    <n02k2i$ft5$1@node1.news.atman.pl>
    <562504b8$0$27527$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-10-19 o 16:56, J.F. pisze:
    > dyskusyjnych:n02k2i$ft5$...@n...news.atman.pl...
    > W dniu 2015-10-19 o 13:22, J.F. pisze:
    >>> Jeden przypadek mamy tu
    >>> http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/898060,najmlod
    szy-bankrut-rzeczpospolitej-11-latek-oglosil-upadlos
    c-konsumencka.html

    dlug-po-dziadku-blaga-o-pomoc/2yc26

    > No coz, zgodnie z tym co cytowalem, to chyba nie, jesli matka podpisala
    > przyjecie proste.

    Szczerze wątpię. A nawet jeśli (przeszła przez sąd), to przecież tak
    samo przyjąć spadek wprost może i teraz - nadal nic się nie zmienia.

    > Czy teraz bedzie lepiej ... hm, nie czytalem obecnego zapisu.

    "Nie wiem, ale sobie podyskutuję" ;)

    > No dobra, komornik przyszedl , ale cos chyba zle wyjasnil rodzinie swoja
    > role i jej uprawnienia, ze az do RPO pisze ...
    >
    > Ale jak to jest - powiedzmy ze dziadek mial jakas nieruchomosc i dlugi,
    > przychodzi komornik, i co - wystarczy mu powiedziec - a zajmuj pan te
    > nieruchomosc wraz z zawartoscia i zegnamy sie ?

    Nie tak jest, ale jak jest, to już było wielokrotnie tu pisane, szkoda
    powtarzać.

    --
    Liwiusz