  • Data: 2015-10-19 12:50:29
    Temat: Re: Spadek - co, gdzie i za ile
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:n02e2o$d84$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2015-10-19 o 11:42, J.F. pisze:
> [...]
    rtykuly/wa%c5%bcne-zmiany-w-prawie-spadek-i-testamen
    t/ar-AAfvNAi

    >>> http://finanse.wp.pl/kat,1033781,title,Rewolucja-w-p
    rawie-spadkowym-Koniec-z-dziedziczeniem-dlugow,wid,1
    7914932,wiadomosc.html?ticaid=115c80&_ticrsn=3

    >Będzie, przecież gdyby ten 4-latek dziedziczył teraz, to miałby tak
    >samo.

    Nie bardzo rozumiem - to co - dziedziczenie z dobrodziejstwem
    inwentarza nie chroni dziedziczacego ?
    Czy samowola komornikow i sedziow taka wielka ?

    O ktorym dziecku piszesz, bylo ich zdaje sie co najmniej dwoje, oba
    przypadki inne.

    >Fakt, wymaganie od posłów wiedzy o ustawach, nad którymi głosują, to
    >trochę za dużo. I piszę to bez ironii - ogarnięcie umysłem takiej
    >sraczki legislacyjnej jest fizycznie niemożliwe.

    Ogolnie przyznaje racje - 2000 pozycji w DU rocznie, to jest ponad
    sily jednej osoby.
    Choc ustaw tylko ~500.

    Tym niemniej ... to niby co mieliby uchwalic, zeby takich problemow w
    przyszlosci nie bylo ?

    J.