  • 31. Data: 2024-03-27 08:28:34
    Temat: Re: Sokratesa - apelacja
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Po prostu powyżej pewnego poziomu życiowej skuteczności trzeba już być skurwysynem,
    czego w PiS brakuje, a w P0 nie.
    Dlatego jedni noszą Wólczankę po znajomości kierowniczki MHD, a inni Zegna itp. bo
    akurat jada na golfa z Kulczykiem czy innym.
    Więc masz fundamentalne pytanie czy lepsza uczciwa dupa wołowa, czy kawał ch... który
    może Cię pociągnie w górę, a może nie, choć
    obieca wszystkim (jak PZPR)

    -----
    > Pis zabierał się do tego tak samo jak do reformy policji, stawiając członka z
    granatnikowa na czele.

  • 32. Data: 2024-03-27 08:29:24
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Z domu nie powinien wychodzić najlepiej.

    -----

  • 33. Data: 2024-03-27 16:10:31
    Temat: Re: 3 sędziów sadu apelacyjnego koooorwa nazwiska i miejsce ich zamieszkania
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 26.03.2024 o 19:35, Shrek pisze:

    > Tak konkretnie to chyba jednak nie, bo sąd wydawał wyrok w sprawie winy
    > oskrżonego, sprawy winy pieszego jako takiej nie było. Tym niemniej
    > podejście sądu do tematu w sposób im bardziej sprawca łamie prawo tym
    > większa wina ofiary jest... delikatnie mówiąc absurdalne.

    To w końcu rozważał winę czy nie rozważał? Rozumiem, że miał zlecenie na
    ukaranie kierowcy, ale zdrowo rozumując, musiał uwzględnić wpływ
    pieszego. Dajmy na to, jakiego koloru ubranie miał. Chciałbyś ponosić
    winę za zabójstwo jak pieszego nie zauważyłeś bo nie mogłeś zauważyć?

  • 34. Data: 2024-03-27 16:52:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2024 o 16:10, io pisze:

    > To w końcu rozważał winę czy nie rozważał? Rozumiem, że miał zlecenie na
    > ukaranie kierowcy, ale zdrowo rozumując, musiał uwzględnić wpływ
    > pieszego.

    Właśnie tak rozważał. "Nie miał zlecenia" na winę pieszego więc
    oficjalnie pieszy winnym nie został. Inna sprawa, że mam wątpliwości co
    do zdrowego rozsądku sądu.

    > Dajmy na to, jakiego koloru ubranie miał. Chciałbyś ponosić
    > winę za zabójstwo jak pieszego nie zauważyłeś bo nie mogłeś zauważyć?

    W ogóle nie chciałbym ponosić winy za zabójstwo. Ale o ile zakazu
    ubierania się w mieście jak się komu podoba (pomijając że to był dzień),
    to powodem niezauważenia pieszego nie było jego ubranie, a to że klient
    zapieprzał z prędkoscią dozwoloną na autostradzie w mieście i omijał
    samochód który się zatrzymał przepuścić pieszego. Co do tego sąd
    wątpliwosci nie miał. Uznał za to, że na korzyść oskarżonego działa to
    że miał głośny tłumik i jechał agresywnie a więc głośno, przez co pieszy
    jest "bardziej winny" niż jakby jechał normalnie. Dość głupia
    argumentacja, bo sprowadza się do tego, że drastyczne łamanie przepisów
    powoduje że częśc winy spada na pieszego, mimo że właśnie to łamanie
    przepisów było przyczyną wypadku.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 35. Data: 2024-03-27 16:52:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.03.2024 o 08:28, ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Więc masz fundamentalne pytanie czy lepsza uczciwa dupa wołowa, czy
    > kawał ch... który może Cię pociągnie w górę, a może nie, choć obieca

    A ty jak uważasz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 36. Data: 2024-03-30 11:57:16
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No ja niestety wolę uczciwe dupy wołowe od cwanych ch_jów, wychowanie takie wyniosłem
    ;-)

    -----

  • 37. Data: 2024-03-30 12:06:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 11:57, ąćęłńóśźż pisze:
    > No ja niestety wolę uczciwe dupy wołowe od cwanych ch_jów, wychowanie
    > takie wyniosłem ;-)

    Takie jak na przykład w funduszu (nomen omen) sprawiedliwości? A może
    mejza to taka uczciwa dupa wołowa.

    Po prostu robisz kurwę z logiki - pis mimo że miał całą machinę do
    ujawnienia rzekomej skali przekrętów peło nie znalazł w zasadzie nic -
    ośmirniczki i zegarek nowaka. Ponieważ sami kradli na potęgę to teraz
    idą linią - my kradliśmy uczciwiem na widoku i jesteśmy dumni ze swojej
    uczciwości w kradzieży. Nie to co peło, której nikt nic nie udowodnił:P

    Dupy wołowe(niekoniecznie uczciwe) to były na dole tej piramidy. Ci na
    górze kradli przemysłowo i wcale się tego nie wstydzili. Wręcz otwarcie
    mówili, że teraz to kradną "narodowo" i w odróżnieniu od peło się dzielą.

    Najgorsze jest że to działa, taki mamy klimat...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 38. Data: 2024-03-30 13:19:49
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Ale co - sobie wzięli, czy dali księżom na budowę ośrodka?

    -----

  • 39. Data: 2024-03-30 21:11:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.03.2024 o 13:19, ąćęłńóśźż pisze:
    > Ale co - sobie wzięli, czy dali księżom na budowę ośrodka?

    I sobie i salcesonowi. Kradli tyle, że starczyło żeby się podzielić.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 40. Data: 2024-03-31 18:36:32