eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami. › Re: Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
  • Data: 2011-08-27 21:05:23
    Temat: Re: Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-08-27 22:10, emeryt wrote:

    > w zasadzie to on nie pyta o tą kwestię, właściwie nie wiem po co
    > to wszystko opisywał, może prowokacja.

    A bo śmieszy mnie taki pan i władca wioski.

    Uprzykrza życie dziesiątkom ludzi w imię wychowania rodzinnego (bo
    ojciec też się w kupie babrał) i tego, że 30 lat temu tam gdzie mieszka
    była wioska. Tzw. nowoosracki (mspanc).

    Pomijając możliwość zakażenia E. Coli, to są jakieś jeszcze "zalety"
    używania kupy ponad nawozami sztucznymi?

    gacek