eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami. › Re: [bardzo OT]Re:Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
  • Data: 2011-08-29 06:57:19
    Temat: Re: [bardzo OT]Re:Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
    Od: Marcin Gula <b...@b...brak> szukaj wiadomości tego autora

    > Spaliny w mieście śmierdzą przez 365 dni w roku.

    Pisząc to przypomniałeś mi o jeszcze jednym niuansie. Gdy przyjdzie zima
    wszyscy dookoła palą czym popadnie. Z kominów wydobywa się dym który
    potrafi przez parę minut przyćmić całą okolicę. I sytuacja ta powtarza
    się nagminnie. Ale im "wolno" a zgłoszenie tego odpowiednim instytucjom
    spowodowałoby że ich nienawiść do mnie by spotęgowała.