eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoŚmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami. › Re: Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
  • Data: 2011-08-28 07:56:43
    Temat: Re: Śmierdząca sprawa - obornik i zwierzyna. Problem z sąsiadami.
    Od: Jerzy Dombczak <j...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-27 23:05, gacek pisze:

    > A bo śmieszy mnie taki pan i władca wioski.
    >
    > Uprzykrza życie dziesiątkom ludzi w imię wychowania rodzinnego (bo
    > ojciec też się w kupie babrał) i tego, że 30 lat temu tam gdzie mieszka
    > była wioska. Tzw. nowoosracki (mspanc).
    >
    > Pomijając możliwość zakażenia E. Coli, to są jakieś jeszcze "zalety"
    > używania kupy ponad nawozami sztucznymi?
    >
    > gacek

    Najwieksza ciekawostka to przejechac przez jedna z niemieckich wiosek w
    porze nawozenia, smrod obornika zwala z nog a na podworkach mercedesy.

    Nikomu to qrwa nie przeszkadza bo tak ludzie robia od wiekow ale w
    podfarszawskiej wsi bedzie to niemaly problem bo niejeden do niedawna
    spal w oborze a dzis wielkomiejskie panisko.