  • Data: 2009-05-28 18:05:25
    Temat: Re: Słowne dziwolągi w języku prawnym.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    e...@g...com pisze:

    > A dlaczego to nie wynika ze slownikow? Mozesz podeprzec sie jakims
    > zrodlem?

    A może być nie słownik? Kup sobie dowolny podręcznik prawa konstytucyjnego.

    pozytywizmu.http://pl.wikipedia.org/wiki/Prawo_pozyt
    ywne

    > A ja jestem przekonany, bo znam troche historie tego terminu.

    Tu mnie rozśmieszyłeś :)

    > Co prawda nie mam pod reka najlepszego to wyjasniajacego linku, ale z
    > tego tez mozesz to wywnioskowac:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Pozytywizm_prawniczy

    Nie uważasz że prawo rzymskie jest nieco starsze od nurtu XIX i XX
    wiecznego?

    > Dlatego, zeby byc w zgodzie z poprawnoscia jezykowa, zeby nie music
    > sie wstydzic,

    Ale skąd pomysł ze muszę się poddawać jakimś wymysłom polonistów i ich
    urojeniom?

    --
    @2009 Johnson