  • 21. Data: 2011-07-12 06:29:57
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iRobota...
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Tue, 12 Jul 2011 01:40:04 +0200, Quidam napisał(a):
    > Oj bida, bida straszna mnie spotkała.
    > (...)
    > garnuszków 12 sztuk firmy kohersen za free (oj słabo mi bardziej).
    > No to moje kochane starzyki uradowane... wzięły iRobota + garnuszki za te
    > 4500zł.
    > (...) A
    > jak będziesz miłym i grzecznym synkiem do dostaniesz bonus(...)

    Oj, widzę, że rzeczywiście CIEBIE bida spotkała, bo na pewno nie rodziców,
    skoro zrobili zakupy za sumę j.w.
    Umówili się i kupili bo chcieli. Ich pieniądze, ich decyzja, ich zakup. Jak
    rozumiem, to TY najbardziej żałośnie odczuwasz ubytek ICH kasy. Zapewne
    wolałbyś, aby przeznaczyli ją na jakiś Twój własny cel? - no cóż, widać
    synek nie był grzeczny. Dlatego postawili Ci warunek :->

    > (...)Właśnie w tym, że na allegro te garnulce, inni nabici w butelkę
    > sprzedają
    > po około 1200 (...)

    Cena w Allegro to sprawa sprzedającego i kupującego, nie Twoja.
    Odkurzacz rodziców i wszelkie ich zakupy - też nie Twoja.
    "Wywinąć ich" - owszem, możnaby, ale jak sam piszesz, odkurzacz już
    "śmiga". Więc co - chcesz "wywinąć" rodziców z UŻYWANEGO już sprzętu? -
    śmieszny jesteś. A najśmieszniejsza jest ta Twoja "rola" rodzica wobec
    własnych rodziców: "kupili se starzy zabaweczkę, a ja im odbiorę, bo nie
    wiedzą, co czynią!"
    Ubezwłasnowolnij :->

    > P.S. niech mnie ktoś adoptuje :\

    Rodzice odcięli od kasy? - muszę Cię zasmucić, bo ja też lubię kupować to,
    co MNIE się podoba, taki "uroczy" syneczek jak Ty nie będzie mi dyktował
    ani ograniczał.

    --
    XL
    Prawda o GMO:

  • 22. Data: 2011-07-12 06:54:24
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 08:29, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Rodzice odcięli od kasy? - muszę Cię zasmucić, bo ja też lubię kupować to,
    > co MNIE się podoba, taki "uroczy" syneczek jak Ty nie będzie mi dyktował
    > ani ograniczał.

    Nie zrozumiałaś tematu idiotko, idź może na kozaczka i tam żal się
    psiapsiułkom ze swoich bólów miesiączkowych

  • 23. Data: 2011-07-12 07:05:01
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Quidam" <q...@s...in.time> napisał w wiadomości grup

    > No to moje kochane starzyki uradowane... wzięły iRobota + garnuszki za te
    > 4500zł.

    > producenta - 600 USD (i to nowszy model) a i cenę garnuszków - tutaj
    > chwyćcie się jakiejś ramy:
    >
    > Dokładnie tych garnuszków - http://kohersen.com.pl/kohersen.php - a jakże
    > sprzedawanych przez firmę DLF, za
    > drobne 1362 Euro ;-)

    czyli reasumując, zapłacili 4500 pln, za towar wart 5448+1728=7176 czyli są
    do przodu o 2676 pln
    więc o co ci chodzi, zrobili złoty interes

  • 24. Data: 2011-07-12 07:10:43
    Temat: Re: Słabo mi... rodzice kupili iR=?ISO-8859-2?Q?=3D=3FISO-8859-2=3FQ=3Fobota=3D2E=3D2E=3D2E=3F=3D?=
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    > A w takiej Szwecji można oddać w ciągu 10 dni używany już sprzęt, np.
    > maszynę do pieczenia chleba. Problemów nie ma. Tam się najpierw kupuje na
    > próbę.

    W UK tak samo, dlatego w Polsce jest tak duzo bubli, bo nie ma zwrpotow lub
    sa bardzo trudne.
    Zreszta wiekszosc "zwrotow" z UK trafia wlasnie do Polski. Handlowcy kupuja
    ten towar jako uzywany nie 100% jakosci i dostaja nie raz po 40-60% rabatu,
    w Polsce towar ten idzie jako 100% pelnowartosciowy, bo i tak klient nie
    moze go oddac...
    Czysty zysk!
    Nawet tak samochody sie w Polsce sprzedaje:))) Ktopre noew w transporcie
    ulegna wypadkowi, po usunieciu usterki, fabryka sprzedaje z np. 30% rabatem,
    w salonie w Polsce taki pojazd jest sprzedawany za 100% ceny z adnotacja, ze
    to noweczka prosto z fabryki - najwyzej jak pozniej pojazd bedzie sciagac na
    prawo to sie klientowi powie, ze ten model tak ma:)

  • 25. Data: 2011-07-12 07:16:04
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 12.07.2011 06:36, witek pisze:
    > ba
    > http://www.zappos.com/shipping-and-returns
    > tu mozesz oddac do roku i jeszcze ci za przesyłkę zapłacą.

    Nie znają tam jeszcze polaków z ich mentalnością wypożyczania rzeczy ze
    sklepu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2011-07-12 07:28:17
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 09:10, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

    > W UK tak samo,

    Nie pierdol bo to już zależy od polityki sklepu. Amazon ma inną,
    Superdrugs inną, TK Maxx inną, chociaż zapomniałem że jesteś
    psychofanem wysp, a gówno brytyjczyka pachnie najładniej

  • 27. Data: 2011-07-12 07:54:26
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Jul 2011 23:54:24 -0700 (PDT), miodu napisał(a):

    > Nie zrozumiałaś tematu idiotko, idź może na kozaczka i tam żal się
    > psiapsiułkom ze swoich bólów miesiączkowych

    Następny syneczek odcięty od kaski.

  • 28. Data: 2011-07-12 08:25:21
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jul 12, 3:28 am, miodu <o...@g...com> wrote:

    > Nie pierdol bo to już zależy od polityki sklepu. Amazon ma inną,
    > Superdrugs inną, TK Maxx inną, chociaż zapomniałem że jesteś
    > psychofanem wysp, a gówno brytyjczyka pachnie najładniej

    Zaraz po zapachu gowna polaka.

  • 29. Data: 2011-07-12 09:20:32
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 10:25, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Zaraz po zapachu gowna polaka.

    Nie wiem, nie porównywałem, ale pmlb z pewnością ma na ten temat sporo
    do powiedzenia

  • 30. Data: 2011-07-12 09:22:26
    Od: miodu <o...@g...com>

    On 12 Lip, 09:54, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

    > Następny syneczek odcięty od kaski.
    > --
    > XL
    > Prawda o GMO:http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,956
    9172,GMO___lobbing__w...

    Pocieszyły cię już psiapsiułeczki na wizażu.peel? Bo chyba
    pl.soc,prawo to nie jedyne miejsce dla twoich (uwaga: sarkazm z
    wykorzystaniem oksymoronu) przemyśleń?