  • Data: 2024-01-25 13:16:52
    Temat: Re: Skuteczne i zgodne z prawem zaprzestanie płacenia za RTV
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.01.2024 o 10:57, J.F pisze:

    > TVP ... z rzadka widzę w programie cos do obejrzenia.
    > Dzis moze bym obejrzał Ojca Mateusza o 20:35, czy reportarz o Tonym
    > Haliku o 22:30. O ile nie będę robił czegoś innego.
    > Nie interesują mnie mydlane opery, tance z gwiazdami, seriale
    > obyczajowe, itp.
    > No ale jest jeszcze TVP2, historia, kultura, Kobieta, abc, rozrywka,
    > seriale, itp. Ale czesc platne ekstra za kabel lub satelitę.

    Ja się oduczyłem w stanie wojennym oglądać telewizji. Jeśli już coś
    oglądam, to z nagrania, bo można reklamy przeskakiwać. Albo po prostu
    idzie, jak radio "w tle".

    > Gorzej, jak patrzysz na taką droge, i nikt nią nie jedzie.
    > No ale we wrocławiu rowerzystów przybywa, hulajnogi elektryczne też.

    To już inna sprawa. Znam miejsca, gdzie już trzy równoległe do siebie
    zrobili. Podejrzewam, że po to, by wyrobić ilość kilometrów. Poprzednie
    dwie moim zdaniem wystarczyły. Za to są kierunki, na których nikt tych
    ścieżek nie robi. Ale to osobny temat.

    --
    (~) Robert Tomasik