  • Data: 2024-01-25 10:57:11
    Temat: Re: Skuteczne i zgodne z prawem zaprzestanie płacenia za RTV
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 25 Jan 2024 01:39:43 +0100, Robert Tomasik wrote:

    > Mnie intryguje, czemu nie rozwiąże się tego w dość naturalnie nasuwający
    > się pomysł, czyli po prostu z podatku. Tyle, że wówczas pewnie taka
    > telewizja musiałaby jakieś przetargi urządzać.

    Nie wiem czy musiałaby, nie wiem czy urządza.

    W końcu jest w w tym i trochę odpowiedzialnosci - zatrudniasz Gwiazde,
    to nie najtansza oferta z przetargu.
    Podobnie chyba te wszystkie koncerty noworoczne i inne z publicznych
    pieniędzy. Slyszałes, zeby tam przetarg był?

    > No przecież bez ściemy,
    > to każdy wie, że telewizję każdy ogląda i każdy słucha radia.

    Nie każdy. Radia słucham - RMF zazwyczaj. Prywatne.
    PR właczyłem niedawno na godzine, zobaczyc czy się cos zmieniło.

    TVP ... z rzadka widzę w programie cos do obejrzenia.
    Dzis moze bym obejrzał Ojca Mateusza o 20:35, czy reportarz o Tonym
    Haliku o 22:30. O ile nie będę robił czegoś innego.
    Nie interesują mnie mydlane opery, tance z gwiazdami, seriale
    obyczajowe, itp.
    No ale jest jeszcze TVP2, historia, kultura, Kobieta, abc, rozrywka,
    seriale, itp. Ale czesc platne ekstra za kabel lub satelitę.

    > Oczywiście
    > możemy zacząć pajacować, że nie, ale też nie każdy ma rower, a nie jest
    > to argumentem za zniesieniem finansowania drĂłg dla rowerĂłw.

    Gorzej, jak patrzysz na taką droge, i nikt nią nie jedzie.
    No ale we wrocławiu rowerzystów przybywa, hulajnogi elektryczne też.

    J.