  • Data: 2024-01-26 12:00:51
    Temat: Re: Skuteczne i zgodne z prawem zaprzestanie płacenia za RTV
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.01.2024 o 10:27, _Master_ pisze:

    > badania jednoznacznie wskazują że pisowski elektorat jest bardziej
    > otwarty na inne narracje niż POwski.
    >
    > Po prostacku sobie układasz ideologię. Fakty są INNE

    Fakty są takie, że ta "otwartość" opiera się na płaskiej Ziemi,
    chemtrailsach, 5G, żywej wodzie, chipach w szczepionkach,
    międzynarodowych spiskach gejów, związkach Tuska z gestapo i innych tego
    typu bredniach.
    Otwartość na takie inne narracje to nie zaleta. To porażka systemu
    edukacji i często opieki zdrowotnej.
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Pizzagate
    https://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/kraj/artykuly
    /9410532,kaczynski-o-torturach-na-kaminskim-i-stalin
    owskich-sadach-to-decyzja.html

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr