  • Data: 2008-01-10 19:10:18
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Johnson napisał:

    > A odróżniamy prawo cywilne i prawo karne? Definicja z prawa karnego
    > niekoniecznie jest identyczna w prawie cywilnym.

    Niekoniecznie. Ale majac do wyboru brak definicji i definicje z prawa
    pokrewnego - co wybrac?

    Po za tym sad moze potem rosadzic, czy ta definicja jest zla.

    > Że w godzinach otwarcia możesz to i tamto.

    Hmmm, moze nigdzie. A moze w ustawie o handlu?

    > No, ale przynajmniej można przypuszczać, że będziesz robić, ale jak
    > zaczynasz fotografować to można spokojnie domniemywać że przyszłaś po
    > fotografować :)

    Nie, fotografuje okazyjnie. Wchodzac nie bylo nawet intencji robieni zdjec.

    > To ty mi pokaż że nie można,

    Ech, to grupa prawna. Wiec prosze cie o konkrety.

    Jesli nie ma w prawie ZAKAZU, to jest to DOZWOLONE.

    Nie ma zakazu fotografowania => dozwolone.

    > że gdzieś jest zakaz wypraszania, kgoś co
    > robi na moim terenie wbrew woli właściciela.

    Jesli wbrew woli wlasciciela jest zapoznawanie sie z ofertą, to ja nie
    mam pytań ;)

    Zdjecia robie w celu zapoznania sie z ofertą.

    > Przypominam że obowiązuje
    > art. 64 ust. 3 Konstytucji RP.

    WOLNOŚCI I PRAWA EKONOMICZNE, SOCJALNE I KULTURALNE

    Art. 64.

    1. Każdy ma prawo do własności, innych praw majątkowych oraz prawo
    dziedziczenia.

    2. Własność, inne prawa majątkowe oraz prawo dziedziczenia podlegają
    równej dla wszystkich ochronie prawnej.

    3. Własność może być ograniczona tylko w drodze ustawy i tylko w
    zakresie, w jakim nie narusza ona istoty prawa własności.

    Szczerz powiedziawszy nie rozumiem nawiązania. Zinterpretujesz?

    > A co to ma do rzeczy. Spanie też nie jest zakazane to znaczy ze możesz w
    > sklepie spać?

    Nie wiem, to zalezy pewnie od sklepu ;)

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"