  • Data: 2008-01-10 19:00:06
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Misia Puchatka pisze:

    > "Miejsce publiczne - to miejsce dostępne dla bliżej nieokreślonej liczby
    > osób" - M. Bojarski, W. Radecki, Kodeks wykroczeń z komentarzem, s. 197.
    > Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa 1997.
    >
    > Cóż, to, że ty nie wiesz co to znaczy moze ci zaszkodzić.

    A odróżniamy prawo cywilne i prawo karne? Definicja z prawa karnego
    niekoniecznie jest identyczna w prawie cywilnym.

    > Co gdzi ejest jak napisane?

    Że w godzinach otwarcia możesz to i tamto.

    > co nie jest zabronione jest dozwolone.

    Przecież jest zabronione - art. 193 kk ??

    > Pokaz mi podstawe prawna zakazujaca fotografowania wystawionych na
    > sprzedaz produktów.

    > Jak chodze po sklepie, tez nie robie zakupów.

    No, ale przynajmniej można przypuszczać, że będziesz robić, ale jak
    zaczynasz fotografować to można spokojnie domniemywać że przyszłaś po
    fotografować :)

    > Chyba, ze przedtawisz przepis pokazujacy, ze mozna konsumenta wyrzucic ze sklepu na
    podstawie
    > widzimisia.

    To ty mi pokaż że nie można, że gdzieś jest zakaz wypraszania, kgoś co
    robi na moim terenie wbrew woli właściciela. Przypominam że obowiązuje
    art. 64 ust. 3 Konstytucji RP.

    > Robienie zdjec nei ejst czynnoscia prawnie zakazaną.

    A co to ma do rzeczy. Spanie też nie jest zakazane to znaczy ze możesz w
    sklepie spać?

    --
    @2008 Johnson

    "Koniec świata się zbliża ..."