  • Data: 2008-01-10 19:25:10
    Temat: Re: Sklep i zakas fotografowania
    Od: Misia Puchatka <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Johnson napisał:

    > To w prawie cywilnym nie ma definicji rzeczy ruchomej. Zastosuj sobie
    > definicję rzeczy ruchomej z prawa karnego do prawa cywilnego, wtedy
    > będziesz wiedziała co wybrać ...

    Ok, zostawmy to. Nie jest to istotne. Bo takie rzeczy rozpatrzy sad. Nie
    ma definicji człowieka i mezczyzna, nie ma definicji miejsca
    publicznego, nie ma wielu definicji. A jednak sady sobie jakos z tym
    radzą. A inni ludzie spusują interpretacje, by si enimi pozluzyc, gdy
    potrzebne.

    > A powiedz mi co jeszcze nosić bez intencji oprócz aparatu
    > fotograficznego ? A liczą się czyny a nie intencje.

    Moge noisic telefon komórkowy, z ktorych wlasciwie kazdy nowy ma teraz
    fotoaparat wbudowany. Telkefon nosze bo tak. Nie ma zakazu noszenia
    telefonow i wnoszenia ich do sklepów.

    > Rozumiem, że konstytucja to zbyt nikły akt prawny by się nim przejmować.
    > Z PiS-u jesteś ?

    Obawiam sie, ze konstytucja jest zbyt ogólna, by Ci zezwolic wyrzucic
    mnie ze sklepu, bo zrobilem zdjecie.

    > To już nie po to by zrobić zdjęcie?

    Robic zdjecie by robic zdjecie? No jest w tym pokretna logika.

    > Przecież nie jesteś w stanie tego zrozumieć. Nie będę się wysilał.

    Moze po prodstu nie potrafisz tego zinterpretowac. I tylko szczekasz jak
    burek, ktoremu pan kazal...?

    Misia Puchatka
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"