  • 11. Data: 2007-01-06 20:15:05
    Temat: Re: Sklep dla idiotów - czy nieuczciwa konkurencja?
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia 4 Jan 2007 21:23:43 +0100, Czapla napisał(a):

    > Witam
    >
    > Jest ostatnio taka reklama w TV (chodzi o sklep dla idiotów). Siedzi sobie
    > gościu w maluchu a jakaś baba tłucze mu w tego malucha torbą, potem chyba
    > depcze torbę itp. bzdury. W tle widać bilboard sklepu dla idiotów z cenami. Ta
    > torba łudząco przypomina torby Saturna (konkurencja sklepów dla idiotów).
    > Dokładnie nie mogłem się torbie przyjrzeć, ale skojarzenie z Saturnem miałem od
    > razu, być może, że ona jest tylko podobna.
    > Czy coś takiego to czyn nieuczciwej konkurencji? Tak z czystej ciekawości pytam.
    >
    > Pozdrawiam

> [...]

    ten sklep jest faktycznie dla idiotów - w ubiegłym roku/październik/ mój
    znajomy kupował laptopa - ten sam laptop z 1 giga pamięci w sklepie o
    nazwie zaczynającej na "V" kosztował tyle samo co laptop z 512 mega w
    sklepie dla idiotów co daje około 200 zł - osobiście to widziałem bo razem
    kupowaliśmy.
    akala