  • 1. Data: 2007-01-04 20:01:22
    Temat: Poprawnosc podania - bylo "Za rzeczy pozostawione..."
    Od: "AbeS" <a...@s...pl>

    Witam serdecznie!
    Napisalem podanie do dyrektora osrodka, przy ktorym basen sie znajduje.
    Prosze o komentarze czy czegos tam nie brakuje.

    Pozdrawiam

    Do Dyrektora

    Podanie

    W dniu 2 stycznia 2007 korzystałem z basenu przy "...". Po
    wyjściu z basenu stwierdziłem, iż część moich rzeczy została skradziona.
    Została wezwana Policja, która spisała protokół, znalazła i zabezpieczyła
    odciski palców. Łączna wartość przedmiotów straconych w tym dniu wynosi ok.
    1.300 zł.

    W związku z zaistniałą sytuacją na podstawie Art. 846-852
    Kodeksu Cywilnego proszę o wypłacenie odszkodowania za utracone mienie.

    Z poważaniem

  • 2. Data: 2007-01-04 21:47:11
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    AbeS wrote:
> [...]
    > Prosze o komentarze czy czegos tam nie brakuje.
    > [...]
    > W związku z zaistniałą sytuacją na podstawie Art. 846-852

    Tę jakże zwięzłą argumentację roszczenia bym nieco rozwinął, a w
    szczególności dodał tłumaczenie z cyfr na polski.

    > proszę o wypłacenie odszkodowania za utracone mienie.

    Dyrektor ma sam ustalić wysokość tego odszkodowania, czy żądasz jakiejś
    konkretnej kwoty?

    -------------------+
    -------------------+

  • 3. Data: 2007-01-05 00:30:27
    Od: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>

    > Dyrektor ma sam ustalić wysokość tego odszkodowania, czy żądasz jakiejś
    > konkretnej kwoty?

    A te 1300 zl. to gips? ;-)

  • 4. Data: 2007-01-05 10:09:40
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]

    W związku z zaistniałą sytuacją na podstawie Art. 846-852
    Kodeksu Cywilnego proszę o wypłacenie odszkodowania za utracone mienie.

    Czyli 1.300 czy około 1300? Przedpiszca słusznie zauważył, że nie określiłaś
    wysokości odszkodowania tylko napisałaś informację o wartości utraconych
    rzeczy.