eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkasowali nam lot powrotny › Re: Skasowali nam lot powrotny
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Skasowali nam lot powrotny
    Date: Mon, 23 Jul 2018 08:13:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <pj3rm7$vmn$1@node2.news.atman.pl>
    References: <1...@g...com>
    <5b437015$0$591$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <5b4897df$0$589$65785112@news.neostrada.pl>
    <pigd8d$m4$1@node2.news.atman.pl> <pio2u3$5ch$1@node2.news.atman.pl>
    <pio9b3$apu$1@node2.news.atman.pl>
    <5b4fba39$0$675$65785112@news.neostrada.pl>
    <pip77m$td1$1@node1.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <piqh1e$8u5$1@node2.news.atman.pl> <piv6gb$pco$1@node2.news.atman.pl>
    <piv7f8$pjn$1@node1.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: user-94-254-226-212.play-internet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1532326408 32471 94.254.226.212 (23 Jul 2018 06:13:28
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 23 Jul 2018 06:13:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    In-Reply-To: <piv7f8$pjn$1@node1.news.atman.pl>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:773715
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-07-21 o 14:03, Shrek pisze:
    > W dniu 21.07.2018 o 13:47, Mateusz Bogusz pisze:
    >
    >>> Pomijając już kiepska analogię, to większą antyreklamę robią
    >>> odwołując klientowi rezerwację, niż potencjalne straty z
    >>> "niezadziałana reklamy" bo niby konkurencja wpadła na pomysł płacenia
    >>> za niewykorzystane usługi.
    >>
    >> Ile milionów klientów lata, a o ilu odwołanych rezerwacjach słyszysz? :-)
    >
    > Ze czterech:P
    >
    > To inaczej - ile pierdyliardów dolarów musiałaby wydać konkurencja na
    > wykupywanie biletów i nielatanie, żeby zaszkodzić firmie której dajesz
    > pieniądze za free w wyniku "nieuzyskania zakładanego poziomu reklamy"?
    >
    > Zwłaszcza, że ci "faulowani" zaraz zrobiliby reklamę " u nas masz więcej
    > miejsca, bo zapełnienie tylko 50% - sponsorują frajerzy z konkurencji":P
    >
    > Tu raczej o kasę chodzi, nie reklamę.

    Nie sądzę, aby konkurencja masowo wykupywała promocje, oficjalnie tego
    nie zrobi, nieoficjalnie nie na dużą skalę.

    Raczej chodzi w tym wszystkim o to, że te bilety w promocji są naprawdę
    tanie, kupowane często z dużym wyprzedzeniem, i bezzwrotne.

    Ergo - dużo pasażerów w ogóle nie korzysta, bo się im plany zmieniły, bo
    pogoda nie taka itp. Wówczas z takiego miejsca, które się sprzedało
    dajmy na to 2x9zł, można jeszcze wycisnąć z lotu powrotnego parę stówek.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1