  • 11. Data: 2004-07-28 16:56:51
    Temat: Re: Skąd wynika OBOWIĄZEK płacenia abonamentu RTV?
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:ce8lg5$26g$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *wirtualna* napisał(a):

    > podatku od srodkow transportu tez nie placa wszyscy - tylko ci co
    > maja psa p.

    Z koleii podatek od psa próbuje się ściągać od właścicielki kota.
    Całkiem niedawny przypadek.
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 12. Data: 2004-07-28 18:05:04
    Od: "Kompaner" <k...@w...pl>

    > Też możnaby polemizować

    Witam!
    Nie bardzo wiem z czym.
    Z definicją używania podanym przez ustawodawcę czy z prawami logiki?
    Definicja prawna nie musi pokrywać się z potocznym czy nawet słownikowym
    znaczeniem słowa.
    Tutaj podana została jasno.
    Co do praw logiki to ta kwestia jest poza jakimkolwiek sporem.
    Kompaner
    PS.
    Nazwanie czegoś gniotem może być konkluzją końcową wywodu, a nie go
    zastępować.

  • 13. Data: 2004-07-28 19:39:24
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:ce8qlk$hpq$1@news.onet.pl
    użytkownik: *Kompaner* napisał(a):

    > PS.
    > Nazwanie czegoś gniotem może być konkluzją końcową wywodu, a nie go
    > zastępować.

    Gniotem nazwałem ustawę dającą prawo do pobierania abonamentu, a nie
    konkluzję wywodu,w związku z czym nie miał on niczego zastepować.
    Big Jack

    --
    //////

  • 14. Data: 2004-07-29 06:07:39
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To jest przepis, który mówi o uzywaniu a nie posiadaniu.
    >

    > rt. 48. 1. Za używanie odbiorników radiofonicznych oraz

    Czyli jesli rodzina 4-osobowa uzywa ten sam sprzet,
    to 4 osoby powinny placic za uzywanie?

    A jesli ja uzywam sprzet u sasiada, to tez
    powinienem placic?

    > telewizyjnych pobiera się opłaty abonamentowe.
    >
    > 2. Domniemywa się, że osoba, która posiada odbiornik radiofoniczny
    >
    > lub telewizyjny w stanie umożliwiającym natychmiastowy odbiór programu,
    > używa tego odbiornika.

    Czyli chodzi jednak (rowniez) o posiadanie.

    A co to znaczy "natychmiastowy" odbior?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 15. Data: 2004-07-29 06:22:02
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > >

    > Czyli jesli rodzina 4-osobowa uzywa ten sam sprzet,
    > to 4 osoby powinny placic za uzywanie?
    >
    > A jesli ja uzywam sprzet u sasiada, to tez

    Przedwczoraj było o tym....

    "5. Niezależnie od liczby odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych
    używanych przez:

    1) osoby fizyczne w tym samym gospodarstwie domowym lub w samochodzie
    stanowiącym ich własność,

    [ciach]
    - uiszcza się tylko jedną z opłat, o której mowa w ust. 3."

    3m się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 16. Data: 2004-07-29 15:06:29
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > używanych przez:
    >
    > 1) osoby fizyczne w tym samym gospodarstwie domowym lub w samochodzie

    Czyli nie placi sie za uzywanie, usluge, lecz za posiadanie sprzetu
    elektronicznego w gospodarstwie.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 17. Data: 2004-07-30 05:16:38
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    > Użytkownik "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli nie placi sie za uzywanie, usluge, lecz za posiadanie sprzetu
    > elektronicznego w gospodarstwie.

    Ech... Poczytaj archiwum i odpowiednią ustawę.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 18. Data: 2004-07-30 11:04:21
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co to znaczy "natychmiastowy" odbior?

    Że nie płaci się za odbiorniki lampowe, które po włączeniu potrzebują czasu
    na rozgrzanie się i dopiero po kilku minutach masz obraz i dźwięk.
    Chyba się nie mylę?

    Alek

  • 19. Data: 2004-07-30 11:31:09
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    czasu
    > na rozgrzanie się i dopiero po kilku minutach masz obraz i dźwięk.

    Mój odbiornik TV jest lampowy. 1-lampowy. Kineskopowy.

    Znaczy się płacą ci co mają plazmowe - podatek od luksusu
    TomekS

  • 20. Data: 2004-08-03 16:58:18
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 29 Jul 2004 08:22:02 +0200, "Waldemar Bulkowski"
    <j...@W...tlen.pl> wrote:

    >"5. Niezależnie od liczby odbiorników radiofonicznych i telewizyjnych
    >używanych przez:
    >
    >1) osoby fizyczne w tym samym gospodarstwie domowym lub w samochodzie
    >stanowiącym ich własność,

    Co to jest "gospodarstwo domowe"? Jak ktos ma 3 mieszkania to to jest
    jedno gospodarstwo domowe czy 3? A moze zalezy od tego czy sa
    polaczone czy nie? :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl