  • Data: 2003-02-19 20:54:51
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <c...@a...ow.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ke'dem guerfel "Elita.pl" <b...@e...pl> ihn
    news:3E4CD59B.486817FB@elita.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Nie, nie poinformował mnie.

    Bo nie mogłeś się doczekać na gołe panienki i nie chciałeś czytać
    dwóch ekranów tekstu? Twoja strata...

    > Sprytnie ukrył tą informację

    Dużo literków było i ciężko się czytało?

    > choć mógł ją rzucić na cały krwisty ekran

    Jakieś konkretne przepisy tego wymagają, by instalowany program
    zawalał mi cały ekran? Zaraz się okaże, że powinien zrobić to w
    określonym odcieniu czerwieni (np. #FF0303), a uczynienie tego w
    nieco innym (np. #FF0202) jest zbrodnią przeciwko ludzkości...

    > dodatkowo zakamuflował całą aplikację tak by wyglądała jak okienko
    > IE

    Rozumiem, że powinien mieć na to zgodę Microsoftu? Wiesz Arnoldzie,
    ale takie okienka (microsoftopodobne) pojawiają się np. na bannerach
    reklamujących najróżniejsze rzeczy.

    Czy STI będzie także pozywać do sądu webmasterów używających takiej
    sztuczki? Jeśli tak, to czy również twórców softu, któzy umożliwiają
    takie działania? Program Banner Maker Pro ma szablon, dzięki któremu
    można robić bannery wyglądające jak okienka MSIE.

    > a plik instalacyjny często nosi nazwę film.exe, porno.exe itp.

    Rozumiem, że prawidłowy plik z dialerem powinien nosić krótką nazwę
    dialerdoogladaniagolychduppodnumerem0-700.exe ?

    > Jestem. Nie zmienia to jednak niczego w kwestii winy TP SA i
    > takiej firmy.

    Czy dobrze rozumiem? Nie przeczytałeś umowy, ale podpisałeś ją w
    ciemno. Skorzystałeś z usługi po określonej w umowie cenie i teraz
    chcesz zrzucić odpowiedzialność za własną lekkomyślność na TPSA?

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"