  • Data: 2003-02-20 11:29:23
    Temat: Re: Sex strony - oszustwa
    Od: "Albercik" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na jakiej podstawie Pan tak twiedrdzi ?
    >
    > Czy uzytkownik koputera ma obowiazek woedzoec co to "program" ?
    >
    > Moze wiedziec, ze cos takiego istnieje i ze sa tacy mili panowie
    > "serwis" kotrzy programy instaluja....
    > CZy ma obowiazek wiedziec, ze jak wyvierze opis "wejdz"
    > to zainstaluje "cos takiego jak program" ?

    Uzytkownicy ogolnie moga byc cymbalami ktorzy ledwo umieja poslugiwac sie
    myszka.
    Za to wszystko oczywiscie zaplaci ktos inny - moze serwis - gratuluje
    rozumowania.
    Czlowieku - zakladaj uzytkownikow z ograniczonymi prawami to Ci nic nie
    namieszaja ani oni, ani rozne programy, a jesli 3/4 ludzi korzysta z
    nielegalnych windows 95/98 to niech przynajmniej naucza sie ich uzywac - bo
    nawet sam Microsoft twierdzi ze poziom zabezpieczen w tych systemach jest
    nijaki.
    Mam w takim razie pytanie: Jesli ja nie dalem sie nabrac na taki dialer - i
    nie nabilem nikomu w ten sposob kasy to co, tylko przez swoja asekuracje mam
    byc gorszy? Ja tez bym chcial za darmo wchodzic na te strony z live show, a
    potem strugac debila i robic wielkie oczy.

    Pozdrawiam
    Albercik