  • 11. Data: 2017-10-26 19:54:15
    Temat: Re: Sejm zajmie się projektem rozszerzającym granice obrony koniecznej
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:
> [...]
    rojektem-rozszerzajacym-granice-obrony-koniecznej

> [...]
    >
    > Godzina 22 jesienną pora. Słyszysz jakiś hałas na terenie swojej
    > posesji i widzisz cień pod płotem. Wywalasz tak ze dwie kule w tym
    > kierunku i zabijasz sąsiada, który podnosił, dajmy na to młotek, który
    > mu upadł pod płotem.
    > Każdy idiota będzie mógł się teraz powołać na to, że zabił w obronie
    > koniecznej.
    > Podobnie może być z pijaczkiem który pomyli posesje lub mieszkania.
    > Pistorious według ciebie też działał w obronie koniecznej matole,
    > strzelając do laski w łazience "bo MYŚLAŁEM, że to był złodziej"?

    A ja "nie zapomniałem" jak to prokuratura ścigała człowieka bo "napadł"
    z nożem na złodzieja w swoim własnym mieszkaniu.

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2017-10-26 20:04:37
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-26 o 19:54, A. Filip pisze:

    rojektem-rozszerzajacym-granice-obrony-koniecznej

    > A ja "nie zapomniałem" jak to prokuratura ścigała człowieka bo "napadł"
    > z nożem na złodzieja w swoim własnym mieszkaniu.

    I tyle bidoku tylko z tego rozumiesz, ale nie martw się. W twoim wypadku
    to norma

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2017-10-26 20:16:24
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Sonn <x...@p...onet.pl> pisze:

    rojektem-rozszerzajacym-granice-obrony-koniecznej

    > I tyle bidoku tylko z tego rozumiesz, ale nie martw się. W twoim
    > wypadku to norma

    Ty mi udowodniłeś w końcu podanymi linkami że złożony projekt
    "nie jest wysokich lotów" zdaniem kilku dość sensownie uzasadniających
    to ludzi. Ja nie mam przekonania kilku z nich że obecne "prawo,
    praktyka i orzecznictwo" są w porządku i nie potrzebują żadnych zmian.

    Mnie do że to zły krok do "nie złego" celu będzie znacznie łatwiej
    przekonać niż że już sam _deklarowany_ cel jest zły.

    --
    A. Filip