  • 21. Data: 2008-03-16 21:32:08
    Temat: Re: Samochodowe OC {dlugie}
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 15 Mar, 19:03, Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Siedzibą PZU jest Warszawa.

    Siedzibą PZU SA jest budynek w Warszawie, przy ul.Jana Pawła II 24,
    00-133 Warszawa.
    Poza tym, to są jeszcze oddziały okręgowe, CLS'y (Centrum Likwidacji
    Szkód) i filie CLS'ów. Dodatkowo masz jeszcze różnego rodzaju
    agencje.
    Myślę, że to powyższe, tyczy się także innych ubezpieczycieli,
    przynajmniej tych większych ;)
    Więc możliwości opłaty za ubezpieczenie masz sporo ;)

    > --
    > Pozdrawiam,
    > Piotr Kubiak

    Również pozdrawiam
    SlaVa

  • 22. Data: 2008-03-16 21:56:59
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    SlaVa wrote:

    > Siedzibą PZU SA jest budynek w Warszawie, przy ul.Jana Pawła II 24,
    > 00-133 Warszawa.

    Kodeks cywilny jest innego zdania.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 23. Data: 2008-03-17 05:38:04
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Kodeks cywilny jest innego zdania.

    Jak również statut PZU SA:

    § 2.
    1. Siedzibą Spółki jest Warszawa. Spółka działa na obszarze
    Rzeczypospolitej Polskiej i za granicą.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 24. Data: 2008-03-17 11:09:17
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 17 Mar, 06:38, Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > Pozdrawiam!
    > Liwiuszwww.liwiusz.republika.pl
    > Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w

    Rozumiem, ale dochodzi także logika do tego. Wiadomo, że Warszawa,jako
    miasto nie może być siedzibą firmy. Jedynie w tym mieście może być
    budynek w którym mieści się główna siedziba firmy.

    Przecież jadąc z Krakowa do Gdyni przez Warszawę, nie wyrzucisz kasy
    przez okno na centralnym i nie powiesz, że zapłaciłeś ;)

  • 25. Data: 2008-03-17 11:11:20
    Od: SlaVa <s...@g...com>

> [...]
    > Pozdrawiam!
    > Liwiuszwww.liwiusz.republika.pl
    > Masz wierzytelność i chcesz ją sprzedać lub potrzebujesz pomocy w

    A czy to, nie jest ważne?? Podane dane, gdzie spółka jest
    zarejestrowana i gdzie ma główną siedzibę ;)

    Informacje rejestrowe
    Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna (PZU SA)
    Al. Jana Pawła II 24,
    00-133 Warszawa,
    NIP: 526-025-10-49
    Krajowy Rejestr Sądowy nr KRS 0000009831
    Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie
    XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    Wysokość kapitału zakładowego: 86 352 300 zł, kapitał wpłacony w
    całości.

  • 26. Data: 2008-03-17 15:55:19
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 17 Mar, 12:11, SlaVa <s...@g...com> wrote:

> [...]
    > XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
    > Wysokość kapitału zakładowego: 86 352 300 zł, kapitał wpłacony w

    witam,

    nie bardzo wiem jakie obowiazują zasady opłacania rat w PZU ale na
    polisie musisz mieć pieczątkę z adresem i nr telefonu Oddziału czy
    Inspektoratu, w którym zostało zawarte ubezpieczenie. Zadzwoń tam i
    poproś o nr IBAN do Twojej polisy i na ten numer czyli numer konta
    wpłać pieniądze. Agent pieniądze niestety dostanie ale nie Ten, z
    którym rozmawiałeś tylko ten, który zawarł ubezpieczenie. Pamięrtaj
    tylko aby potwioerdzenie opłaty raty wozić ze sobą w dowodzie
    rejestracyjnym bo tego wymaga ustawodawca i do sprawdzenia polisy i
    kwitariusza potwierdzającego jej opłacenia może żądać od Ciebie
    policjant.

  • 27. Data: 2008-03-17 17:49:31
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    SlaVa wrote:

    > Rozumiem, ale dochodzi także logika do tego. Wiadomo, że Warszawa,jako
    > miasto nie może być siedzibą firmy. Jedynie w tym mieście może być
    > budynek w którym mieści się główna siedziba firmy.

    Trzeba było od razu, że Ty w potocznym znaczeniu słowa siedziba, ale to
    grupa o prawie, więc wymaga precyzji. Siedzibą osoby prawnej jest
    miejscowość!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 28. Data: 2008-03-17 19:21:47
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 17 Mar, 18:49, Piotr Kubiak <p...@m...liamg> wrote:

    > Trzeba było od razu, że Ty w potocznym znaczeniu słowa siedziba, ale to
    > grupa o prawie, więc wymaga precyzji. Siedzibą osoby prawnej jest
    > miejscowość!

    No tak. Może wwedłóg prawa, jest to miejscowość, ale sama miejscowość
    nie może być przecież siedzibą. Chyba że jakaś firma ma swoją własną,
    prywatną miejscowość ;)

  • 29. Data: 2008-03-20 21:54:32
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Zakonczenie akcji:

    Hy, hy, hy. Zareagowali na drugiego maila, w ktorym napisane bylo, ze
    trzecia prosba o podanie numeru konta bedzie z CC do Komisji Nadzoru
    Ubezpieczen i Funduszy Emerytalnych, i ze nie chcialbym, komplikowac im i
    sobie zycia przez wplacanie pieniedzy do sadowego depozytu.

    No ale skoro im wydanie z siebie numeru konta zajelo tydzien, to mnie tyle
    samo zajmnie wykonanie przelewu (bo nie widze sensu puszczania dzisiaj
    przelewu, ktory dojdzie po swietach - tak, tak, sa takie banki, chwilowo w
    takim mam zbunkrowane wolne srodki)...

    sz.