    From: SQLwiel <n...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Samobójstwo na strzelnicy
    Date: Wed, 03 Nov 2010 14:50:24 +0100

    W dniu 2010-11-03 14:30, Arek pisze:

    > W której strzelnicy widziałeś ogólnie dostępną dziewiątkę?

    Katowice, a dokładniej Chorzów, WPKiW.
    strzelnica.com.pl
    Pykałem tam m.in. z Magnum (chyba w wersji Taurus 357). Poezja :) Ten
    gnat pieści rękę. Jego kop, to jak szturchnięcie w ramię od starego
    przyjaciela...

    > Właśnie.
    > Niejaki Sekuła strzelał do siebie - z 5 strzałowego rewolweru - aż 7
    > razy zanim się śmiertelnie postrzelił.

    No, to jest bardzo szczególny przypadek. Dziwne, że jeszcze się nie
    okazało, że Papała też sam się zastrzelił ze snajperki.

    Nie będę tu udzielał lekcji, ale w 90% przypadków samobójczy strzał w
    pierś (zwłaszcza prawą ręką w lewą stronę za mostek, gdzie podobno jest
    serce) kończy się niegroźną dziurą w płucu. Odrzut zdąży obrócić gnata
    zanim kula wyleci z lufy.
    A strzał w łeb - z osób powszechnie znanych: Hanka Ordonówna.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.