  • 1. Data: 2010-11-03 11:50:06
    Temat: Samobójstwo na strzelnicy
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    Podywagujmy...
    Jest sobie strzelnica, ogólnie dostępna. Przychodzę, wypożyczam pistolet,
    naboje, idę na stanowisko, ale strzelam sobie w łeb zamiast do tarczy.
    Powiedzmy, że trafiłem i zszedłem ekspresowo. W kieszeni mam kartkę, na której
    wyraźnie wyjaśniam, że incydent planowałem i że obsługa nic na to nie mogła
    poradzić.
    Czy obsłudze grozi odpowiedzialność karna?

    Czarek

  • 2. Data: 2010-11-03 11:52:11
    Temat: Re: Samobójstwo na strzelnicy
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-03 12:50, f...@W...gazeta.pl pisze:
    > Podywagujmy...
    [..]
    > Czy obsłudze grozi odpowiedzialność karna?

    Ja myślę, że Ty powinieneś pójść do psychiatry i wyleczyć swoją depresję.

    Z takiej broni się nie zastrzelisz tylko zrobisz z siebie warzywko.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2010-11-03 11:57:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.11.2010 12:52, Arek pisze:
    > [..]
    >
    > Ja myślę, że Ty powinieneś pójść do psychiatry i wyleczyć swoją depresję.
    >
    > Z takiej broni się nie zastrzelisz tylko zrobisz z siebie warzywko.
    >
    > Arek

    Aruś... To ty powinieneś się leczyć - nie widzisz typowego pytania
    teoretycznego?

  • 4. Data: 2010-11-03 12:02:10
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-11-03 12:57, Andrzej Lawa pisze:

    > Aruś... To ty powinieneś się leczyć - nie widzisz typowego pytania
    > teoretycznego?

    Dodam: Aruś, idź Ty se na taką ogólnodostępną strzelnicę, poproś o jakąś
    dziewiątkę i strzel se parę razy. Nieważne, czy trafisz w tarczę. Kop
    jaki daje gnat pozwala stwierdzić z całą pewnością, że to nie ściema, a
    normalny nabój.
    Ale fakt, strzelać sobie w łeb (czy w pierś) też trzeba wiedzieć "jak".

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-11-03 12:38:46
    Od: " " <f...@N...gazeta.pl>

    Arek <a...@e...net> napisał(a):

    > Ja myślę, że Ty powinieneś pójść do psychiatry i wyleczyć swoją depresję.

    Dziękuję, pomyślę nad propozycją :-)

    > Z takiej broni się nie zastrzelisz tylko zrobisz z siebie warzywko.

    Hm, ciekawe; myślałem że taki np. Glock nie służy do robienia warzyw, raczej
    sałatek, móżdżków na ścianie itp ;-) Chociaż mi akurat nie leży - mam za duże
    dłonie, wolę np. Česką Zbrojovkę.

    A wracając do meritum...?

    Czarek

  • 6. Data: 2010-11-03 13:29:22
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-03 13:38, f...@N...gazeta.pl pisze:
    > Dziękuję, pomyślę nad propozycją :-)

    Koniecznie, świat na antydepresantach jest piękny :)
    Nawet jak się wokół wszystko wali i pali :)

    > Hm, ciekawe; myślałem że taki np. Glock nie służy do robienia warzyw, raczej
    > sałatek, móżdżków na ścianie itp ;-) Chociaż mi akurat nie leży - mam za duże
    > dłonie, wolę np. Česką Zbrojovkę.

    Przez wszystkie lata jakie trenowałem strzelectwo nie widziałem takiej
    broni na wyposażeniu strzelnicy. Co najwyżej ludzie sami sobie ją
    kupowali, ale osobie bez zezwolenia na broń sportową nikt tego nie
    pożyczy nawet na strzelnicy.

    Jeszcze raz przestrzegam - za duże ryzyko błędnego strzału i zrobienia z
    siebie warzywka, zamiast osiągnięcia zamierzonego efektu.

    > A wracając do meritum...?

    Zawsze gdy ginie człowiek są kłopoty.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 7. Data: 2010-11-03 13:30:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2010-11-03 13:02, SQLwiel pisze:
    > Dodam: Aruś, idź Ty se na taką ogólnodostępną strzelnicę, poproś o jakąś
    > dziewiątkę i strzel se parę razy. Nieważne, czy trafisz w tarczę. Kop

    W której strzelnicy widziałeś ogólnie dostępną dziewiątkę?

    > Ale fakt, strzelać sobie w łeb (czy w pierś) też trzeba wiedzieć "jak".

    Właśnie.
    Niejaki Sekuła strzelał do siebie - z 5 strzałowego rewolweru - aż 7
    razy zanim się śmiertelnie postrzelił.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 8. Data: 2010-11-03 13:40:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.11.2010 14:29, Arek pisze:

    > Koniecznie, świat na antydepresantach jest piękny :)
    > Nawet jak się wokół wszystko wali i pali :)

    Ty chyba ździebko przedawkowałeś :-P

> [...]
    > broni na wyposażeniu strzelnicy. Co najwyżej ludzie sami sobie ją
    > kupowali, ale osobie bez zezwolenia na broń sportową nikt tego nie

    To ty mało co widziałeś - pierwsza z brzegu strzelnica, jaką sobie w
    sieci wyszukałem, miała na stanie i Glocka (17 i 19), i różne cezety, a
    także różne ciekawsze zabawki z M4, Glauberytem i AK-47 włącznie.

  • 9. Data: 2010-11-03 13:44:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.11.2010 14:30, Arek pisze:

    > W której strzelnicy widziałeś ogólnie dostępną dziewiątkę?

    A w której NIE widziałeś?

  • 10. Data: 2010-11-03 13:50:24
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-11-03 14:30, Arek pisze:

    > W której strzelnicy widziałeś ogólnie dostępną dziewiątkę?

    Katowice, a dokładniej Chorzów, WPKiW.
    strzelnica.com.pl
    Pykałem tam m.in. z Magnum (chyba w wersji Taurus 357). Poezja :) Ten
    gnat pieści rękę. Jego kop, to jak szturchnięcie w ramię od starego
    przyjaciela...

    > Właśnie.
    > Niejaki Sekuła strzelał do siebie - z 5 strzałowego rewolweru - aż 7
    > razy zanim się śmiertelnie postrzelił.

    No, to jest bardzo szczególny przypadek. Dziwne, że jeszcze się nie
    okazało, że Papała też sam się zastrzelił ze snajperki.

    Nie będę tu udzielał lekcji, ale w 90% przypadków samobójczy strzał w
    pierś (zwłaszcza prawą ręką w lewą stronę za mostek, gdzie podobno jest
    serce) kończy się niegroźną dziurą w płucu. Odrzut zdąży obrócić gnata
    zanim kula wyleci z lufy.
    A strzał w łeb - z osób powszechnie znanych: Hanka Ordonówna.

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.