  • 1. Data: 2003-12-16 18:37:49
    Temat: Sądy uczniowskie
    Od: "BaR|MaN" <n...@s...info-spama>

    Witam !!!

    Czy dyrekcja szkoly sredniej moglaby powolac sad uczniowski, ktory dzialalby
    na zasadzie "sadu kolezenskiego". Oczywiscie rozstrzyganie w kwestii
    naruszenia regulaminow wewnetrznych szkoly i statutu, nstp. dyrekcja wyroki
    by akceptowala, etc. ??

    pozdrawiam
    BaRMaN

  • 2. Data: 2003-12-16 20:31:01
    Temat: Re: Sądy uczniowskie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "BaR|MaN" <n...@s...info-spama> napisał w wiadomości

    U mnie w szkole średniej coś takiego działało. Ale to był początek lat
    80-tych. Z praktyki pamiętam, że były pewne naciski ze strony władz szkoły
    na ferowanie "wyroków". W skład tego ciała (nie pamiętam jak się to
    nazywało) wchodziło kilku uczniów i kilku nauczycieli.

  • 3. Data: 2003-12-16 21:46:26
    Od: "Michal Letowski" <m...@y...com>

> [...]
    > na zasadzie "sadu kolezenskiego". Oczywiscie rozstrzyganie w kwestii
    > naruszenia regulaminow wewnetrznych szkoly i statutu, nstp. dyrekcja

    Sądzę, że nic nie stoi na przeszkodzie ku powołaniu
    takiego organu. Odpowiednie zapisy znaleźć musiałyby się
    tylko w znaleźć w statucie szkoły.

    --
    Michał Łętowski
    Prawo w Oświacie:

  • 4. Data: 2003-12-17 07:18:52
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > na zasadzie "sadu kolezenskiego". Oczywiscie rozstrzyganie w kwestii
    > naruszenia regulaminow wewnetrznych szkoly i statutu, nstp. dyrekcja wyroki

    żeby dzieci napuszczać na dzieci - kto to wymyślił, dyrekcja ? Idźcie lepiej
    na piwo, a nie będziecie zasiewać w sobie złe uczucia od młodości.

    Paweł