  • 1. Data: 2007-04-28 12:09:43
    Temat: Sąd a policja
    Od: "Alicja Wwska" <w...@g...pl>

    Czy i w jakich przypadkach sąd moze "wypozyczyc" akta sprawy wraz z
    tzw.danymi wrazliwymi /ciągnącej sie od blisko 7 lat/ komendzie rejonowej
    policji w sytuacji, gdy są dowody wskazujące na wydrukowanie sprawy przez
    kilku funkcjonariuszy, ktorzy byli i mogą jeszcze być świadkami w sprawie?
    Czy informacja o "wypozyczeniu" akt powinna byc natychmiast umieszczona w
    aktach, czy tez dopiero po 6 m-cach na wniosek oskarzonego, ktory sie
    przypadkiem o tym dowiedzial?

  • 2. Data: 2007-04-28 12:39:20
    Temat: Re: Sąd a policja
    Od: "Sadosław" <r...@o...pl>

    z tego co wiem z praktyki każdy "ruch akt " powinien miecodzwierciedlenie w
    ich tresci... (moja pewnośc dotyczy akt gospodarczych)

  • 3. Data: 2007-04-30 10:38:21
    Od: stern <s...@n...to>

    Alicja Wwska napisał(a):
    > Czy i w jakich przypadkach sąd moze "wypozyczyc" akta sprawy

    we wszystkich przypadkach, gdy mu to potrzebne

    > Czy informacja o "wypozyczeniu" akt powinna byc natychmiast umieszczona w
    > aktach, czy tez dopiero po 6 m-cach na wniosek oskarzonego, ktory sie
    > przypadkiem o tym dowiedzial?

    w których aktach?
    w tych wypozyczonych? czy w aktach sprawy sądowej ?
    czy chodzi o dokumenty sekretariatu.

    twój post jest ciężki do zrozumienia

  • 4. Data: 2007-05-02 07:14:09
    Od: "Alicja Wwska" <w...@g...pl>

    stern <s...@n...to> napisał(a):

    > we wszystkich przypadkach, gdy mu to potrzebne

    > w których aktach?
    > w tych wypozyczonych? czy w aktach sprawy sądowej ?
    > czy chodzi o dokumenty sekretariatu.
    >
    > twój post jest ciężki do zrozumienia

    Sorki,nie moglam sie zalogowac pod nckiem Alicja.
    Wyjasnie Ci dokładniej.Sprawa ciągnie się juz ok.7 lat.Niewinny czlowiek
    został przez przez policje i prokuraturę fałszywie oskarzony /mozna
    powiedziec wrobiony/ w przestepstwo,ktorego /jak wskazuja dowody/
    najprawdopodobniej wogole nie bylo.Od wrzesnia 2006 nie odbywaja sie
    rozprawy
    i w tym czasie sąd wydał akta główne sprawy wraz z tzw. danymi wrazliwymi,
    tj.historią choroby i przebiegu leczenia - na ok. 2 tygodnie komendzie
    policji i to tej,ktorej funkcjonariusze dopuscili sie pofałszowania
    protokolow i występowali w sprawie jako swiadkowie i mieli byc jeszcze
    powołani.
    Akta wydano policji /oskarzony dowiedzial sie o tym przypadkiem/ale w aktach
    nie została umieszczona zadna informacja o wydaniu. Zrobiono to teraz,po 6 m-
    cach i dopiero po pismie oskarzonego, przysylając jednoczesnie po 2 dniach
    odpowiedz na adres domowy. Akta głowne wydano wiec policji "na gębe".Teraz
    obrona bedzie uniemowliwiona,bo policja poznala wszystkie materialy ze
    sprawy
    i poznala zeznania wszystkich swiadkow,wiec powolanie ktoregokolwiek z nich
    jest bezsensowne.
    Pytam wiec,czy takie postepowanie sądu jest zgodne z kpk?
    Pytam,poniewaz juz wczesniej zdarzylo sie,ze ten sad wyslal wezwania na
    pierwszą glowną rozprawe /telegramy/,nastepnego dnia kolejne z informacja o
    odwolaniu rozprawy,przy czym sprawa odbyla sie normalnie w czasie pierwotnie
    wyznaczonym.Dodam jeszcze,ze w I instancji czlowiek zostal uniewinniony,ale
    sąd okręgowy uznal,ze uzasadnienie wyroku zostalo wydane z razącym
    naruszeniem prawa i sprawe skierowano do ponownego rozpatrzenia.

  • 5. Data: 2007-05-02 07:14:10
    Od: "Alicja Wwska" <w...@g...pl>

  • 6. Data: 2007-05-04 16:49:03
    Od: stern <s...@0...pl>

    Alicja Wwska napisał(a):

    > Sorki,nie moglam sie zalogowac pod nckiem Alicja.

    spoko.
    teraz mamy jasną sprawę, ale jak brzmi pytanie? :)

  • 7. Data: 2007-05-04 17:52:30
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    stern pisze:

    > spoko.
    > teraz mamy jasną sprawę, ale jak brzmi pytanie? :)

    Będę strzelał: czy ksero może być dowodem ... i to po tylu latach :)

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 8. Data: 2007-05-04 19:02:34
    Od: stern <s...@0...pl>

    Johnson napisał(a):

    > Będę strzelał: czy ksero może być dowodem ... i to po tylu latach :)

    a to chyba zależy od tego kto jest producentem ksero ;)