    From: "Stokrotka" <o...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ŚWIĘTO 12 LISTOPADA
    Date: Fri, 9 Nov 2018 13:16:25 +0100

    > Czy jest tu ktoś, kto na tym ucierpiał ?

    Ja, jako forumowy darmozjad ucierpię najbardziej
    bo społeczeństwo nie będzie na mnie pracować,
    pszy czym od razu zaznaczam, że nie dostaję żadnego zasiłku, renty itp.

    Odwracając kota ogonem mogę też najbardziej zyskać,
    bo społeczeństwo nie popełni w pracy wielu kosztownyh błęduw.
    A błędy wynikają często z pszepracowania i większego niż zwykle smogu w
    listopadzie.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)