  • 1. Data: 2005-06-04 10:15:42
    Temat: SUNSET SUITS - Jakie wyciągnąć konsekwencje?
    Od: "Adik" <s...@b...pl>

    Witam
    Chodzi o niezadowolonego klienta i nie wywiązanie się wykonawcy z zapisków
    zawartych w umowie. Ale po kolei:

    1) 4 tygodnie temu zamawiam w firmowym salonie Sunset Suits garnitur szyty
    na miarę. Zostaje pobrana miara z zapewnieniem, że garnitur będzie uszyty w
    ciągu 2 tygodni i potem ew. poprawki. Informuję kierownika salonu, że za
    miesiąc mam wesele (na szczęście nie moje), ale jestem świadkiem. Kierownik
    podejmuje się szycia garnituru i zapewnia mnie, że nie ma żadnego problemu.
    2) Po 3 tygodniach (miało być po dwóch) dzwonię zniecierpliwiony i dowiaduję
    się, że mam przyjść następnego dnia. Zjawiam się i ubieram "garnitur".
    Celowo tak napisałem, bo to co otrzymałem ciężko nazwać garniturem. Spodnie
    za długie, za ciasne. W kamizelkę "wszedłem" się dość ciasno, ale dopiero
    wtedy, gdy zapiąłem się w nią razem ze swoją kobietą. Czyli o jakieś 40 cm
    (sic!) za szeroka! Marynarka dosłownie do kolan, a w rękawie moja dłoń się
    całkowicie schowała nawet po wyprostowaniu palców. Po prostu kpina. Do
    wesela pozostaje tydzień... Informuję sprzedawcę, że nie mam żadnego innego
    garnituru na tą okazję. Kierownika nie ma na miejscu. Zostaje ponownie
    zdjęta miara z zapewnieniem, że garnitur zostanie uszyty w ekspresowym
    terminie - nowy garnitur!
    3.) Wczoraj wieczorem nie mogąc się doczekać telefonu z salonu firmowego
    zjawiamy się osobiście i o godz. 20.15 zjawia się kierowca z dostawą.
    Przyjeżdża część mojego garnituru. Część, bo okazało się, że spodnie
    krawcowa przerobiła na miejscu - trochę popuściła nogawki w udach. Ubieram i
    wyglądam jak cyrkowiec w pompach - uda jak balony, poniżej kolan wąskie.
    Ubieram kamizelkę i okazuje się że to ta sama kamizelka - może minimalnie
    mniejsza. Marynarka tylko skrócona o ok. 2-3 cm. Nadal o 5 numerów za duża,
    kończy się lekko powyżej kolan (nie był to surdut!). Kompletna klapa, po
    metce zauważam, że to przerobiona poprzednia marynarka. Pozaszywana gdzie
    tylko można, nawet gdyby pasowała to nie można w tym wyść do ludzi.
    Sprzedawczyni dzwoni do kierownika salonu. Żądam jego natychmiastowego
    przybycia do salonu. Kierownik odmawia. Nie widzi swej winy (on brał
    pierwszą miarę). Zostaję zignorowany.

    Pisząc ten tekst powinienem już być w kościele. Nie jestem i nie będę. Nie
    pójdę w dzinsach, świadek zastępczy. Skandal. SUNSET SUITS "..in the heart
    of fashion".

    Pytanie brzmi: jakie wyciągnąć konsekwencje? Co mogę i co powinienem?

    Pzdr. A.

  • 2. Data: 2005-06-04 11:39:24
    Temat: Re: SUNSET SUITS - Jakie wyciągnąć konsekwencje?
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *Adik* wrote in <news:d7rv9v$5gh$1@nemesis.news.tpi.pl> :

    > Pytanie brzmi: jakie wyciągnąć konsekwencje? Co mogę i co powinienem?

    Ja robie jak Nikodem Dyzma i kupuje gotowe garnitury.
    ;)

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 3. Data: 2005-06-04 12:12:56
    Od: "Adik" <s...@b...pl>

    Użytkownik "_ValteR_" <s...@n...thx> napisał w wiadomości

    > Ja robie jak Nikodem Dyzma i kupuje gotowe garnitury.
    > ;)

    Ani się nie przyznawaj ;)

    A.

  • 4. Data: 2005-06-04 17:45:03
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 4 Jun 2005 12:15:42 +0200,
    Adik <s...@b...pl> screamed:
    > się, że mam przyjść następnego dnia. Zjawiam się i ubieram "garnitur".

    W co ubierasz ten garnitur? <-;

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:225B ]
    [ 19:44:32 user up 10632 days, 7:39, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    MIPS: Meaningless Indicator of Processor Speed.

  • 5. Data: 2005-06-04 17:59:34
    Od: "Adik" <s...@b...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .

    > W co ubierasz ten garnitur? <-;

    Czego oczekujesz? Mam napisać "...buahaha", czy się poprawić? Nie, poproszę
    Cię jednak o radę, co mam w tej sytuacji zrobić. Mam nadzieję, że jednak
    zrozumiałeś co napisałem...

    A.

  • 6. Data: 2005-06-04 19:06:17
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 04/06/2005 19:45, Artur M. Piwko wrote :
    > In the darkest hour on Sat, 4 Jun 2005 12:15:42 +0200,
    > Adik <s...@b...pl> screamed:

    > W co ubierasz ten garnitur? <-;

    Zawsze mnie zastanawiało skąd ludzie mają taki zmysł wychwytywania
    błędów językowych w cudzych wypowiedziach. Ja, do momentu kiedy nie
    sprawdziłem w słowniku, byłem przekonany, że forma użyta przez Adika
    jest poprawna. Zwykle nie zauważam cudzych błędów. Czy to jest jakaś
    cecha wrodzona czy może masz odpowiednie wykształcenie? (Pytam
    najzupełniej poważnie.)

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is a truth universally acknowledged, that a single man in possession

  • 7. Data: 2005-06-04 20:08:04
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki"

    >Czy to jest jakaś cecha wrodzona czy może masz odpowiednie wykształcenie?
    >(Pytam najzupełniej poważnie.)

    Zgaduję, ze oczytanie:-) Programy profesorów Bralczyka i Miodka, artykuły
    Macieja Malinowskiego w Angorze i można sie wiele dowiedziec. Plus poradnia
    językowa na stronie PWN i pl.hum.polszczyzna :-)

    HaNkA

  • 8. Data: 2005-06-05 06:38:43
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 04 Jun 2005 21:06:17 +0200,
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name> screamed:
> [...]
    > jest poprawna. Zwykle nie zauważam cudzych błędów. Czy to jest jakaś
    > cecha wrodzona czy może masz odpowiednie wykształcenie? (Pytam

    Akurat ta forma dosyć mnie drażni. Zazwyczaj nie zwracam uwagi na inne
    błedy. Wykształcenie czysto techniczne. Umieściłem smileya, żeby mój
    tekst nie został przez przedpiśce odebrany jako atak.

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:227B ]
    [ 08:37:12 user up 10633 days, 20:32, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Mr. Worf, scan that ship." "Aye, Captain... 300 DPI?

  • 9. Data: 2005-06-06 14:16:02
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

> [...]
    > artykuły Macieja Malinowskiego w Angorze i można sie wiele
    > dowiedziec. Plus poradnia językowa na stronie PWN i

    Imho jeszcze pewien rodzaj wbudowanego czepiactwa...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 10. Data: 2005-06-06 14:38:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Massai napisał(a):
    > Imho jeszcze pewien rodzaj wbudowanego czepiactwa...

    To nie tak, po prostu takie błędy kłują w oczy, jesli ktos sam stara sie
    dbac o poprawna pisownie i gramatyke. Wiem po sobie, jak widze "ktury"
    albo "z kąd" to mnie kur..ca bierze... ;)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl