  • 1. Data: 2005-06-04 09:50:31
    Temat: studia doktoranckie
    Od: "Aneta" <Anetab6&.@interia.pl>

    witam serdecznie!
    Chciałabym zapytać czy po skończeniu kierunku : gospodarka i administracja
    na AE, mogę doktoryzować się z dziedziny prawa autorskiego na UJ?
    Czy dzidzina z mgr jest jakąś przeszkodą?
    Ewentualnie w grę wchodzi prawo administracyjne, dziękuję za wszelkie
    informacje, bo na prawdę cięzko się dowiedzieć czegoś konkretnego na temat
    tych studiów, informacje są enigmatyczne i każdy mówi co innego, dziękuję i
    pozdrawiam
    Aneta

  • 2. Data: 2005-06-04 11:55:03
    Temat: Re: studia doktoranckie
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Aneta napisał(a):
> [...]
    > tych studiów, informacje są enigmatyczne i każdy mówi co innego, dziękuję i

    O przyjęcie na studia doktoranckie może ubiegać się osoba, która
    odpowiada warunkom określonym w art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 14 marca
    2003 r. o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz o stopniach i
    tytule w zakresie sztuki (Dz. U. Nr. 65, poz. 595).

    oraz Zarządzenia rektorów poszczególnych uczelni
    Pozdrawiam
    Michał
    www.prawo.hg.pl
    m...@p...pl