eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSAMy, czyli co muszę przeczytać przed zbudowaniem własnego samochodu. › Re: SAMy, czyli co muszę przeczytać przed zbudowaniem własnego samochodu.
    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: SAMy, czyli co muszę przeczytać przed zbudowaniem własnego samochodu.
    Date: Sun, 26 Sep 2021 08:53:00 +0200

    Dnia Sat, 25 Sep 2021 11:30:34 +0200, J.F napisał(a):

    > No nie wiem - a gdzie faktura sprzedazy samochodu, a gdzie kwit z
    > akcyzy, a gdzie homologacja, a gdzie VIN ?

    Jakiego samochodu? Elementy luzem popakowane zostają normalnie oclone.
    O homologację występuje się indywidualnie, a VIN-o podobny numer nabijają
    dziadki Ziutki z komuszych jeszcze PZMOT-ów, lub PeZetMOT-o podobnych
    "Centrów Motoryzacji". O szczegóły pytaj Dziewulskiego.
    A jak nie może znaleźć dziadka Ziutka to się robi numer na Fenixa.

    > Homologacje to moze i zalatwili.

    Dlaczego może?
    "Nie widzę przeszkód" - jakby to powiedział ślepy
    maratończyk.

    > Londynskie juz nie jest w Unii.
    I co z tego, że nie jest?

    > Wietrze problemy.
    Jakie? Podobne do tych jakie spotkały egzemplarz
    w kolorze "Morawiecki Green".

    > Aaa, tylko projekt chciales kupic ... to moze przejdzie.

    Jak projekt? Się kupuje zestaw do samodzielnego montażu, się składa,
    się homologuje, i się jeździ.
    W czym problem?

    > Tylko potem ... masa sie nie zgadza, bo duzo szpachli ...

    Masa czego? "Auto" przyszło w częściach, jako zestaw do samodzielnego
    montażu. A jak wyszło/weszło dużo szpachli, to fotele i inne elementy, nie
    przenoszące większych sił, zastąpi się "amelinium". Oprócz karoserii,
    bo jak przekonali się użytkownicy jaTelefon'u: "amelnium się nie da
    pomalować", nawet jeśli to farba w kolorze "Morawiecki Green".