eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSAMy, czyli co muszę przeczytać przed zbudowaniem własnego samochodu. › Re: SAMy, czyli co muszę przeczytać przed zbudowaniem własnego samochodu.
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: SAMy, czyli co muszę przeczytać przed zbudowaniem własnego samochodu.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 25 Sep 2021 11:30:34 +0200

    On Sat, 25 Sep 2021 10:37:42 +0200, dantes wrote:

    > Ale że jak?
    > Chcesz każdy element wykonać samodzielnie?
    > Wątpię.
    > Zatem będzie to składak z jakimś tam silnikiem.
    > A skoro składak, to kup "gotowca" do składania
    > jak Dziewulski (Pagani Zonda)
    > i poskładaj po swojemu
    > i mogą Ci skoczyć, nawet dzisiaj.

    No nie wiem - a gdzie faktura sprzedazy samochodu, a gdzie kwit z
    akcyzy, a gdzie homologacja, a gdzie VIN ?

    Homologacje to moze i zalatwili.

    > Ale po co się pierdolić z jednym egzemplarzem,
    > pójdź na całość:
    > - zamów gotowca,
    > - pogadaj z "dizajnerem" w woj, londyńskiego
    > który pomyśli gdzie nałożyć tu i tam trochę
    > szpachli,

    Londynskie juz nie jest w Unii.
    Wietrze problemy.

    > - wybierz kolor np "Morawiecki Green",
    > - daj potrzymać Matołuszkowi kierownicę.
    > - przygotuj się do "wejścia na giełdę".
    > [tylko "tą razą" sza o tym i się nie wygadaj,
    > bo wszystko pójdzie się pierdolić]
    > - podpompuj cenę akcji.
    > - frajerzy kupią.
    > - potem "okarze się" że "Polacy są za biedni"
    > i zamkniesz projekt, lub opchniesz.
    >
    > Fabryki nie musisz stawiać wystarczy garaż
    > do nakładania na gotowca szpachli wg. pomysłu "dizajnera"
    > z woj. londyńskiego.

    Aaa, tylko projekt chciales kupic ... to moze przejdzie.

    Tylko potem ... masa sie nie zgadza, bo duzo szpachli ...

    J.