  • 11. Data: 2005-08-08 11:31:43
    Temat: Re: S.A.
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    MarcinS <s...@w...pl> naskrobał/a w
    news:dd37nu$7ha$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > na punkty nie, zgadzam sie na remis ze wskazaniem na was :D

    Tylko pod warunkiem, że udowodnisz, że partner (czy komandytariusz) jest
    akcjonariuszem.
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Nastaly tak parszywe czasy, ze nawet gangsterom ufac nie mozna.

  • 12. Data: 2005-08-08 12:48:09
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Goomich napisał(a):
    > MarcinS <s...@w...pl> naskrobał/a w

    > Tylko pod warunkiem, że udowodnisz, że partner (czy komandytariusz) jest
    > akcjonariuszem.

    po co?
    nigdy tak nie twierdziłem

  • 13. Data: 2005-08-08 12:52:48
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    MarcinS <s...@w...pl> naskrobał/a w

    > po co?
    > nigdy tak nie twierdziłem

    Skoro według Ciebie nie są wspólnikami, a według art. 3 w spółce są
    wspolnicy albo akcjonariusze...
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Some people are alive only becuse it's illegal to kill them.

  • 14. Data: 2005-08-08 13:07:01
    Od: MarcinS <s...@w...pl>

    Goomich napisał(a):

    > Skoro według Ciebie nie są wspólnikami, a według art. 3 w spółce są
    > wspolnicy albo akcjonariusze...

    nie zrozumiales mojej wypowiedzi,a mnie sie nie chce gadac bez sensu.