  • 81. Data: 2007-08-09 16:22:41
    Temat: Re: Rzekome przejście na czerwonym świetle.
    Od: "Le5zek" <l...@w...pI>

    news:f9cpnb$g05$1@news.dialog.net.pl...

    > Więc spadaj ze swoimi głupkowatymi uwagami, bo wiem co piszę.

    Za obrazę sądu można póść posiedziec na parę tygodni. No ale ty jesteś
    przecież chojrak.
    Ale nie prawnik na pewno.

    --
    Le5zek Grelak
    'I thought I was someone else, someone good.'

  • 82. Data: 2007-08-09 16:31:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f9ff01$9j$2@news.onet.pl Le5zek <l...@w...pI> pisze:

    > Za obrazę sądu można póść posiedziec na parę tygodni.
    To prawda. Ale nie ma to związku z moją wypowiedzią żadnego. Musisz jeszcze
    dużo popracować nad logiką wypowiedzi.

    > No ale ty jesteś przecież chojrak.
    Tak sądzisz? No i co?

    > Ale nie prawnik na pewno.
    Nigdy nie podawałem się za prawnika.
    Nie jestem prawnikiem z taką samą pewnością, z jaką i ty nim nie jesteś.

    --
    Jotte

  • 83. Data: 2007-08-09 20:24:18
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

> [...]

    No to zadziorny misiaczku przesłałem twojego posta do najbliższej
    prokuratory. Niedługo się przekonasz po wizycie smutnych panów, że sędziego
    nie wolno obrażac nawet na usenecie.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 84. Data: 2007-08-09 20:25:11
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    > Jestem innego zdania. Głupotę trzeba tępić.

    Dlatego też zamierzam to z tobą robić.

  • 85. Data: 2007-08-09 20:36:21
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > No to zadziorny misiaczku przesłałem twojego posta do najbliższej
    > prokuratory.

    Mało przygłupawych mend tu było. Jeszcze sk...syn się przybłąkał. Nad tą
    grupą jakieś fatum ciąży;)))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 86. Data: 2007-08-09 20:37:12
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Dlatego też zamierzam to z tobą robić.

    Pędź przygłupie. Idź do lekarza.

  • 87. Data: 2007-08-09 20:39:50
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Dlatego też zamierzam to z tobą robić.

    Zaskarż rodziców. Matkę za chorobę weneryczną albo ojca za alkoholizm.
    Nikogo nie przekonasz, że jesteś potomstwem zdrowych rodziców;))))

  • 88. Data: 2007-08-09 21:03:40
    Od: "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl>

> [...]
    > Niedługo się przekonasz po wizycie smutnych panów, że sędziego nie wolno

    A konkretnie o którego sędziego Ci chodzi?? Bo ja tu żadnych nazwisk nie
    wyczytałem :))))

    Przemek

  • 89. Data: 2007-08-09 21:14:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:46bb74d0$1$9121$f69f905@mamut2.aster.pl SQLwysyn
    <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI> pisze:

    > No to zadziorny misiaczku przesłałem twojego posta do najbliższej
    > prokuratory. Niedługo się przekonasz po wizycie smutnych panów, że
    > sędziego nie wolno obrażac nawet na usenecie.
    The Bill, śmietnikowiec.

    --
    Jotte

  • 90. Data: 2007-08-09 21:19:54