  • 1. Data: 2007-03-05 19:30:51
    Temat: Rozwód - wasze doświadczenia i porady
    Od: "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl>

    Witam mój kolega postanowił się rozwieśc (pisze w jego imieniu )
    I pragnął bym poznac wasze doświadczenia w tej materii
    Sprawa wyglada tak
    Dwójka dzieci ( nie ważne przy kim zostaną chce aby były szczęsliwe , liczy
    się z alimentami bo i tak wątpi aby sąd przynał mu opieke nad dziećmi )
    Mieszkanie własnościowe 68 m (wartośc około 100 tys)
    Auto osobowe wartośc 35 tys
    Nie zależy mu na pieniądzach tzn na majątku , chce poprostu odpocząć kobieta
    nie daje mu żyć w ciagu ostanich 2 lat zmieniała 6 razy pracę i wszędzi jest
    źle nie interesuje ja utrzymanie domu ani żadne obowiązki skłócona z
    wszystkimi znajomymi męża i jego rodziną wszycy to H.... i dzi..... , dziwne
    podejście , nie daje rady juz wytrzymać. Jegoi dochody to około 3 tys zł
    ,jest wstanie spłacić ją tzn jej częśc gdby zechciała się wyprowadzić , w co
    szczerze wątpie . Nastąpił u niego całkowity rozpad pożycia małżeńskiego .
    Proszę o wasze rady i sugestie
    Jak postępowac czy odrazu udac się do adwokata i jak tam postępować

  • 2. Data: 2007-03-05 20:14:20
    Temat: Re: Rozwód - wasze doświadczenia i porady
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Mieszkanie własno?ciowe 68 m (warto?c około 100 tys)

    Z IP wynika ze piszesz z Wrocławia lub okolic ...
    A z w/w ceny wynika, że piszesz z Hrubieszowa, albo jeszcze gorzej ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-03-05 20:20:29
    Od: "www.sport1.pl" <s...@g...pl>

    Witam ,jezeli nie wchodzi w gre zdrada i zwiazek z inna kobieta a pozycie
    stało sie udreko dla obojga to rozwod moze byc orzeczony na pierwszej
    sprawie. Niestety gorsza sprawa z majatkiem bo tu przewaznie jest ostra
    walka ale podział i sprawy majatkowe po rozwodzie.
    Użytkownik "nightmen" <nightmen(wytnij to)@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eshr54$8b0$1@news.onet.pl...