  • 1. Data: 2007-04-25 20:09:43
    Temat: Rozwod - kilka istotnych pytan
    Od: flex <m...@c...pl>

    1. Czy istnieje mozliwosc powolania sie na zeznania z wczesniejszej
    sprawy karnej przy sprawie rozwodowej? Zeznania te sa istotne dla sprawy
    i czy w takim razie trzeba wzywac swiadkow jeszcze raz.

    2. Jesli sąd przyzna mi płacenie alimentow na dziecko moge zastrzec
    sobie to ze nie bede placil pieniedzy na konto tylko pokrywal koszty w
    kwocie alimentow? Obawa przed defraudowaniem pieniedzy ktore mialo miejsce.

    3. Czy powodka moze miec dostep do szczegolowych informacji podawanych
    przez Urzad Miasta o bylej firmie pozwanego lacznie ze szczegolami jej
    prowadzenia, czy raczej naduzyla swojego stanowiska ktore umozliwia jej
    pelny wglad do tych danych lacznie z ZUSem i US.

    Licze na obiektywne opinie
    Pozdrawiam
    FLEX

  • 2. Data: 2007-04-25 20:54:30
    Temat: Re: Rozwod - kilka istotnych pytan
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    flex wrote:

    > 1. Czy istnieje mozliwosc powolania sie na zeznania z wczesniejszej
    > sprawy karnej przy sprawie rozwodowej? Zeznania te sa istotne dla sprawy
    > i czy w takim razie trzeba wzywac swiadkow jeszcze raz.
    Tak, możesz złożyć odpowieni wniosek o dołączenie akt z tej sprawy i wyroku
    jako dowodu w sprawie, wniosek musi być uzasadniony.

> [...]
    > sobie to ze nie bede placil pieniedzy na konto tylko pokrywal koszty w
    > kwocie alimentow? Obawa przed defraudowaniem pieniedzy ktore mialo
    Generalnie nie. Ale jeśli masz dobre dowody, to może ty dostaniesz opiekę
    nad dzieckiem?

> [...]
    > prowadzenia, czy raczej naduzyla swojego stanowiska ktore umozliwia jej
    > pelny wglad do tych danych lacznie z ZUSem i US.
    Należałoby udowodnić w jakim zakresie dokładnie zostało nadużyte stanowisko
    służbowe.
    --
    Maciek

  • 3. Data: 2007-04-26 08:13:02
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Wed, 25 Apr 2007 22:09:43 +0200, flex napisał(a):

> [...]
    > prowadzenia, czy raczej naduzyla swojego stanowiska ktore umozliwia jej
    > pelny wglad do tych danych lacznie z ZUSem i US.

    Ewidencja działalności jest jawna.
    Natomiast sprawy podatkowe, składowe... hmmm.. ;)
    Bez upoważnienia/pełnomocnictwa obca osoba nie ma prawa uzyskać informacji.

    --
    Herald

    "Nigdy nie mów nigdy"