  • Data: 2003-08-22 06:14:34
    Temat: Re: Rozwiążcie problemik Moniki
    Od: "fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To zależy, jak zostanie spisana umowa. Jeśli napiszę, że zlecam kobiecie
    > sprzedaż w moim imieniu kwiatów z obowiązkiem wyliczenia się z towaru, a
    nie
    > określę miejsca ani czasu pracy, jak również nie zobowiążę jej do
    osobistego
    > świadczenia pracy, to nie ma silnych na to i nikt tego nie uzna za umowę o
    > pracę.

    Kurdelebele ... Robert ??????????????????
    Od przeginania tutaj to ja jestem, więc nie kombinuj proszę.
    NIe masz szans na wmówienie mi, że sprzedawca w określonym miejscu na
    targowisku, sprzedając w określonym czasie będzie to wykonywał na umowę
    zlecenie I BĘDZIE TO UZNANE PRZEZ PIP.

    Robert jeśli tu i teraz mi to udowodnisz że, to przed sądem pracy możesz się
    poślizgnąć bo art. 281 ust. 1 KP jednoznacznie stanowi o błędach i karach za
    takie wykroczenia a wtedy dupa zbita i grzywna lub sąd.
    Zaryzykujesz swoj pieniądze ????? Ja nie.
    Niedoczytałeś założeń początkowych i tyle.

    pozdrawiam serdecznie
    fart

    kurdefrak