  • Data: 2003-08-22 08:28:38
    Temat: Re: Rozwiążcie problemik Moniki
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" [...]

    > NIe masz szans na wmówienie mi, że sprzedawca w określonym miejscu na
    > targowisku, sprzedając w określonym czasie będzie to wykonywał na umowę
    > zlecenie I BĘDZIE TO UZNANE PRZEZ PIP.
    >
    > Robert jeśli tu i teraz mi to udowodnisz że, to przed sądem pracy możesz
    się
    > poślizgnąć bo art. 281 ust. 1 KP jednoznacznie stanowi o błędach i karach
    za
    > takie wykroczenia a wtedy dupa zbita i grzywna lub sąd.
    > Zaryzykujesz swoj pieniądze ????? Ja nie.
    > Niedoczytałeś założeń początkowych i tyle.
    >
    > pozdrawiam serdecznie
> [...]

    No a podejmiesz sie udowodnic ze umowa nazwana "umowa agencyjna posrednictwa
    sprzedazy"
    wg ktorej "agent" ma wszystkie obowiazki sprzedawcy lecz status
    przedsiebiorcy
    i ZADNYCH praw pracowniczych i poza tym praktycznie ZADNYCH praw poza
    pypowiedzeniem umowy (nie moze ustalac cen, nie moze kupowac towaru, nie
    decyduje o asortymencie
    nie decyduje o czasie pracy i.t,d) jest umowa o prace ?

    Boguslaw