  • Data: 2003-08-22 08:45:57
    Temat: Re: Rozwiążcie problemik Moniki
    Od: "fart" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No a podejmiesz sie udowodnic ze umowa nazwana "umowa agencyjna
    posrednictwa
    > sprzedazy"
    > wg ktorej "agent" ma wszystkie obowiazki sprzedawcy lecz status
    > przedsiebiorcy
    > i ZADNYCH praw pracowniczych i poza tym praktycznie ZADNYCH praw poza
    > pypowiedzeniem umowy (nie moze ustalac cen, nie moze kupowac towaru, nie
    > decyduje o asortymencie
    > nie decyduje o czasie pracy i.t,d) jest umowa o prace ?
    >
    > Boguslaw

    Kurdefrak ... ale sie czepili .. nooooo

    Bogusław !!!!!!
    Jeśli rozważany spór jest li tylko dywagacją akademicką, to oczywiście
    możecie mieć rację, nie przeczę.

    Ale , kurdelebele, jeszcze raz pytam:
    Czy zaryzykujesz WŁASNE PIENIĄDZE ŻEBY SIĘ PRZEKONAĆ ???????
    a do pieniędzy to i czas na chodzenie po sądach, żeby nie napisać o
    adwokatach.
    Możesz mi wiele żeczy wmawiać, ale ja jestem praktykiem, i wiem, że dopiero
    po wykoach sądowych to ma się rację a i to nie do końca, więc zawsze
    proponuję najprostrze rozwiązania, a nie takie , które będą do udowodnienia
    po przejsciu przez wszystkie instancje niezawisłych sądów. Czy teraz
    rozu,miesz moje intencje????

    A swoją drogą ..... następny do golenia :))))))))))))))))))))
    Jeśli przekonasz mnie, że osoba sprzedająca na targowisku miejskim, w
    określonym miejscu i czasie, może być zatrudniona na inną umowę, niż umowa o
    pracę to ............ ehhhhhhhhh czy Ty nie jesteś przypadkiem jednak
    studentem prawa ????????

    pozdrawiam serdecznie
    fart

    kurdelebele
    prawo sobie, żecie sobie to ja wiem ...... ale jak idzie na noże, czyli z
    urzędami, jakoś wyroki zapadają inne, niż byście; filozofowie,

    i proszę się uśmiechać, byle nie z politowaniem :))