    From: Adramelech <a...@t...nie.ma>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rozprawa w sadzie pracy
    Date: Thu, 10 Jan 2002 18:31:26 +0000 (UTC)

    "amierzej" <a...@p...onet.pl> OdpowiedŸ na
    news:a1jt4u$9pl$1@news.onet.pl:

    > 2. wezwania do okreslenia swoich roszczen i przedstawienia srodkow
    > dowodowych (dokumenty, swiadkowie) jesli nie zrobiles tego w pozwie

    Z dowodami może być gorzej. Pozwałem pracodawcę, min także o to, że
    pracowałem we wszystkie soboty miesiąca. Ale po wizycie Inspekcji Pracy(za
    to da dyscyplinarka;-)), procodawca zrobił grafik, na którym miałem
    wyszczególnione dni wolne. Ale pacowałem w sklepie, i codziennie wystwiałem
    po kilkanaście faktur, podpisanych moim imieniem i nazwiskiem. Faktura może
    być dowodem?

    > 3. odroczenia sprawy i wyznaczenia lub nie nastepnego terminu.
    > Odpowiedz jest b. trudna bo zalezy od tego co napisales w pozwie i co
    > pracodawca odpowiedzial w odpowiedzi na pozew a przede wszystkim czy

    No własnie. Nie wiem co pracodawca odpowiedział na pozew, i czy wogle to
    trobił.

    > "skrzywdzenie" przez pracodawce jest w Twoim odczuciu czy tez jest do
    > stwierdzenia w toku postepowania dowodowego.

    Inspekcja Pracy stwiedziła szerego uchyleń. Także nakazała procodawcy
    wypłacenia mi zaległego wynagrodzenia. Ovzywiście kasy nie ujrzałem na
    oczy.
    > Generalnie nie ma sie czego obawiac bo nawet w razie przegranej cala
    > zabawa jest za darmo...

    Dzięki.

    Piotr Sobolewski GG:1976488
    a...@n...pl http://www.adramelech.prv.pl
    "My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."