  • 1. Data: 2004-10-11 10:40:18
    Temat: Rotarianie - Masoneria w Polsce
    Od: "jan" <o...@m...com>

    Moze niektorzy pamietaja moj artykul "Rotarianie".
    Wlasnie ukazala sie w kioskach tajna ksiazeczka, ukazujaca setki nazwisk
    masonow z calej Polski. Sprawdz czy jest tam twoj sasiad. To prawdziwie
    sensacyjna publikacja, ktora wpadla w niepozadane rece. I choc jej autorzy
    zastrzegaja sobie prawo do nieujawniania nazwisk to jest ktos, kto to zrobil
    zgodnie z obawiazujacym jeszcze w Polsce prawem wolnosci publikacji i
    wyrazania
    opinii. Nie ujawnia sie tam tajemnicy panstwowej, tylko legalnie (niestety)
    dzialajace organizacje, ktore chca byc utajnione. Czego sie boja i co maja
    do
    ukrycia?
    Oto niektore rozdzialy ksiazki pt. "Rotary International Polska District
    2230":

    Matecznik masonerii
    Masoneria polska 2004
    MASONERIA FILIA NARODU ZYDOWSKIEGO?
    ANTYKOSCIOL W NATARCIU
    RYCERZ NIEPOKALANEJ
    MASONERIA ZDEMASKOWANA
    MASONSKIE KORZENIE UNII EUROPEJSKIEJ
    "Abir kadosz"
    - 30. stopien masonski
    Trzydziestolecie Drugiego Soboru Watykanskieg
    Papieze - Leon XII i Swiety Pius X - o mAntykosciele
    Kilka uwag o masonach
    Wielka gra
    Masoneria

    Poszukaj tam swoich sasiadow.

    bouku...

  • 2. Data: 2004-10-11 12:37:51
    Temat: Re: Rotarianie - Masoneria w Polsce
    Od: "sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jan" <o...@m...com> napisał w wiadomości

    Dochód z książki przeznacz na psychiatrę
    *PLONK*
    --
    Sonn

  • 3. Data: 2004-10-11 12:50:00
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 13:40:18 +0300, jan naskrobał(a):

    > Moze niektorzy pamietaja moj artykul "Rotarianie".

    Tutaj na pewno nie. Poszukaj na pl.soc.debilizm.pl

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-10-11 19:13:20
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    jan wrote:

    > Moze niektorzy pamietaja moj artykul "Rotarianie".

    Na pewno nie.
    A po za tym Rotarianie to nie masoni. Pojęcia ci sie pomerdały.
    Rewelacji zresztą żadnej nie odkryłeś bo rotarianie nie są tajnym
    stowarzyszeniem, informacje o członkostwie można znaleźć na
    ogólnodostępnych www wraz z nazwiskami członków.

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 5. Data: 2004-10-11 19:19:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Asmodeusz wrote:

> [...]
    > stowarzyszeniem, informacje o członkostwie można znaleźć na
    > ogólnodostępnych www wraz z nazwiskami członków.

    PRZESTAŃCIE, DO LICHA CIĘŻKIEGO, KARMIĆ TEGO DURNEGO TROLLA!!!

  • 6. Data: 2004-10-12 08:00:05
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 21:13:20 +0200, Asmodeusz
    <c...@n...prv.pl> napisał:

> [...]
    > stowarzyszeniem, informacje o członkostwie można znaleźć na
    > ogólnodostępnych www wraz z nazwiskami członków.

    Polska masoneria też ma swoją stronę i stanowi zarejestrowane
    stowarzyszenie...

    www.wlnp.pl

    To ryt szkocki, bardziej popularna jest masoneria rytu francuskiego, ale
    ich stron jakoś nie znalazłem. A tak wogóle to całe to "tajne"
    stowarzyszenie ma jak najbardziej jawny sklep internetowy ze swoimi
    utensyliami www.thefreemason.com

    --
    Falkenstein

  • 7. Data: 2004-10-12 08:15:16
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/11/2004 9:19 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > PRZESTAŃCIE, DO LICHA CIĘŻKIEGO, KARMIĆ TEGO DURNEGO TROLLA!!!

    To grupa ...prawo, więc za odmowę pożywienia można dostać grzywnę - może
    lepiej nakarmić siarką i sam zdechnie?
    :-)

    Pzdr: Catbert

  • 8. Data: 2004-10-12 19:36:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Catbert" <virtual_banana_spam@spam_wp.pl> napisał w wiadomości

    > To grupa ...prawo, więc za odmowę pożywienia można dostać grzywnę - może
    > lepiej nakarmić siarką i sam zdechnie?
    > :-)

    Stirlitz ukradkiem karmił niemieckie dzieci.
    Od ukradka dzieci puchły i umierały.

    Alek