  • Data: 2013-08-21 10:07:42
    Temat: Re: Rostowski na wylocie.
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-21 09:37, m...@g...com pisze:

    > No ale przeciez tak to juz jest..
    > Zyjemy w burdelu a zarobki 90% spoleczenstwa ledwo wystarczaja lub nie wystarczaja
    na zakwaterowanie i wyzywienie.
    > To ze nie stoisz na rogu i nie dajesz d.. nie oznacza ze Cie ktos nie sprzedaje.

    Może i racja :)
    Każdego dnia budzę się z mocnym przeświadczeniem, że gdy spałem, to ktoś
    mnie wydymał od tyłu... (Zwłaszcza, jak włączę inet i przeczytam wieści.)

    Brazylia, Egipt, Syria, Turcja - wszędzie jakoś ludzie potrafią okazać
    swoje "uznanie" dla władzy. Tylko u nas bydło potulnie lezie w stronę
    rzeźni. "Szacun" dla takiego narodu.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.