  • 1. Data: 2003-03-20 16:15:53
    Temat: wyrok zaoczny
    Od: "Tomek Stawarz" <t...@o...pl>

    Witam

    Czy jest możliwość, a jeśli tak to wjakim wypadku, wydania
    wyroku innego niz zaocznego podczas nieobecnosci obwinionego.
    Chodzi oczywiscie o postepowanie w sprawach wykroczen.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 2. Data: 2003-03-20 18:18:38
    Temat: Re: wyrok zaoczny
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Tomek Stawarz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy jest możliwość, a jeśli tak to wjakim wypadku, wydania
    > wyroku innego niz zaocznego podczas nieobecnosci obwinionego.
    > Chodzi oczywiscie o postepowanie w sprawach wykroczen.
    jeżeli na pierwszej rozprawie byłeś to na kolejne nie jesteś juz obowiązkowo
    wzywany. Jeżeli zapadnie wyrok to masz 7 dni na zapoznanie się z wyrokiem i
    ew poproszenie o pisemne uzasadnienie. Po uzasadnieniu masz chyba 7 lub 14
    dni na zażalenie

    wyrok taki nie będzie wyrokiem zaocznym więc nie będziesz musiał być o nim
    poinformowany

    Pozdr

    MI

  • 3. Data: 2003-03-20 20:43:27
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Michał Ickiewicz
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-jako-
    domene-regexp@do_DOT.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5d0re$57e$...@a...news.tpi.pl...
    Jeżeli zapadnie wyrok to masz 7 dni na zapoznanie się z wyrokiem i
    > ew poproszenie o pisemne uzasadnienie. Po uzasadnieniu masz chyba 7 lub 14
    > dni na zażalenie

    hm na zażalenie 14 dni ? szukam i nie mogę odszukać ,który to art.?

    Sandra

  • 4. Data: 2003-03-23 01:18:35
    Od: "Michał Ickiewicz" <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>

    Użytkownik "Sandra" <J...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Jeżeli zapadnie wyrok to masz 7 dni na zapoznanie się z wyrokiem i
    >
    > hm na zażalenie 14 dni ? szukam i nie mogę odszukać ,który to art.?
    nie mam zielonego pojęcia ale po pisemnym uzasadnieniu wyroku wydawało mi
    się że możesz odwołać się do instancji nadrzędnej i na to masz chyba 14 dni

    Icek

  • 5. Data: 2003-03-23 04:20:22
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

> [...]

    > nie mam zielonego pojęcia ale po pisemnym uzasadnieniu wyroku wydawało mi
    > się że możesz odwołać się do instancji nadrzędnej i na to masz chyba 14

    zgadza się ale to jest "apelacja" nie zażalenie / zażalenie słuzy na
    postanowienie a nie na wyrok/

    wiec juz wszystko jasne ...

    Sandra

  • 6. Data: 2003-03-23 12:10:23
    Od: "Tomasz Stawarz" <t...@o...pl>

    > dni
    >
    > zgadza się ale to jest "apelacja" nie zażalenie / zażalenie słuzy na
    > postanowienie a nie na wyrok/
    >
    > wiec juz wszystko jasne ...

    Na apelacje w postępowaniu o wykroczenia jest 7 dni od otrzymania wyroku z
    uzasadnieniem
    - art 105 par 1 kpw.

    Tomek

  • 7. Data: 2003-03-23 19:47:14
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Tomasz Stawarz <t...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b5k884$ief$...@a...news.tpi.pl...
    > Na apelacje w postępowaniu o wykroczenia jest 7 dni od otrzymania wyroku z
    > uzasadnieniem
    > - art 105 par 1 kpw.

    dziękuje za przypomnienie odniosłam się do wskazanych 14 dni...

    Sandra