  • 1. Data: 2003-03-20 14:55:16
    Temat: czy jest takie prawo?
    Od: "Kudłaty" <A...@i...pl>

    Kolega gdzieś kiedyś słyszał, że w wypadku wojny wszystkie rozpoczęte
    semestry studiów są zaliczane. Mi się wydaje, że raczej jest to niemożliwe,
    ale jak to jest w rzeczywistości?

    --
    Mateusz (Kudłaty) Mirski [WRO]
    GG# 551221

  • 2. Data: 2003-03-20 15:38:35
    Temat: Re: czy jest takie prawo?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Kudłaty" <A...@i...pl> wrote in message
    > Kolega gdzieś kiedyś słyszał, że w wypadku wojny wszystkie rozpoczęte
    > semestry studiów są zaliczane. Mi się wydaje, że raczej jest to
    niemożliwe,
    > ale jak to jest w rzeczywistości?

    ale woja się nie rozpoczęła
    jak to powiedział prezydent, Polska nie jest w stanie wojny tylko w koalicji
    egzekwującej postanowienia rezolucji ....

    niestety prawnicy potrafią wszystko uzasadnić :(

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-03-20 18:36:25
    Od: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    koalicji
    > egzekwującej postanowienia rezolucji ....
    >
    > niestety prawnicy potrafią wszystko uzasadnić :(

    Ale pytanie inaczej brzmiało, a Ty od razu dopisałeś do pytania "domyślnie"
    teraźnieszą sytuację...

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy GG: 268973
    http://kw1618.w.interia.pl

  • 4. Data: 2003-03-20 21:47:57
    Od: Andrzej Garapich <gara@WYWAL_TOplusgsm.pl>

    On Thu, 20 Mar 2003 15:55:16 +0100, "Kudłaty"
    <A...@i...pl> wrote:

    >Kolega gdzieś kiedyś słyszał, że w wypadku wojny wszystkie rozpoczęte
    >semestry studiów są zaliczane. Mi się wydaje, że raczej jest to niemożliwe,
    >ale jak to jest w rzeczywistości?

    Nie. W 1939 semestr w ogóle się nie zaczął.
    W 1981było tak. Od początku roku akademickiego
    był strajk studencki, więc na większości uczelni
    zajęcia w ogóle się nie zaczęły. 13 grudnia wiadomo
    co się stało. Uczelnie powoli uruchamiano w okolicy
    marca 1982. Marzec-kwiecień - tyle trwał przespieszony
    I semestr, maj - czerwiec - trwał II semestr.

    Tyle historii.
    pozdrawiam serdecznie,

    Andrzej Garapich
    gara@_WYWAL_TO_plusgsm.pl

    Kto w młodości był socjalistą
    ten na starość będzie świnią

  • 5. Data: 2003-03-20 21:53:30
    Od: "Martynika" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Kudłaty" <A...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Kolega gdzieś kiedyś słyszał, że w wypadku wojny wszystkie rozpoczęte
    > semestry studiów są zaliczane. Mi się wydaje, że raczej jest to
    niemożliwe,
    > ale jak to jest w rzeczywistości?

    Zasadniczo jest tak że Uczelnie wyższe określają np. zarządzeniem Rektora
    sposób prowadzenia zajęć oraz zaliczania na wypadek wojny. Jeden z
    przykładów takich regulacji - np. określono grupy studentów którym w
    przypadku wojny skraca się czas trwania studiów oraz określono zasady tego
    skrócenia. Martynika