  • Data: 2019-07-17 00:48:31
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-16 o 19:16, Liwiusz pisze:

    > Ale nie był to wyrok nakazowy.

    Dlaczego miał by być nakazowy?
    O nakazowym pisałem dopiero ja a przykład padł zanim napisałem.
    No a ty stwierdziłeś że wyrok nakazowy nie istnieje. :-)

    > Oczywiście. Gdyby warunkiem zasądzenia roszczenia była realizacja
    > zaproszenia przez pozwanego, to uniemożliwiłoby to zasądzanie
    > jakichkolwiek roszczeń.

    Kręcisz i kłamiesz.
    Formalnie dostajesz wyrok od którego możesz się co najwyżej odwołać
    a nie zaproszenie uniemożliwiające zasądzenie rozczeń.

    > Nieprawda, w podobnych okolicznościach wielu zwykłych ludzi dostało
    > wzruszenie klauzuli wykonalności, bo korespondencja była kierowana pod
    > błędny adres.

    No widzisz. I w ich przypadku nie nastąpił kolejny proces jak u Piekary.
    Zostali z ręko w nocniku z wyrokiem wydanym pod ich nieobecność.
    A ty masz czelność pisać że to jakiś fake i nieprawda.