  • Data: 2019-07-17 11:12:42
    Temat: Re: Resort cyfryzacji bierze się za kradzieże tożsamości
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 11:06, Wojtek pisze:

    > Oczekuję, że sąd da możliwość obrony pozwanemu poprzez poinformowanie go.

    Tak też się dzieje - sąd zawsze wysyła informację o toczącej się sprawie.

    > Jak myślisz dlaczego ludzie dowiadują się o spłacie cudzego kredytu od
    > komornika? Bo sąd ich wcześniej powiadomił a ci nie skorzystali z
    > możliwości obrony, bo im się nie chciało?

    Pozwałem w życiu setki dłużników. Nigdy nie robiłem krętactw z adresami.
    Co najmniej połowa z nich nie odbierała listów, bo była już na takim
    etapie życia z długami, że unikała sądów. Potem dowiadywała się o
    sprawie od komornika.

    > Byłoby lepiej gdyby na powodzie (banku, parabanku) był obowiązek
    > udowodnienia poprawnej umowy włącznie z podpisem osoby obciążonej
    > kredytem. Wtedy niewinni ludzie nie musieliby udowadniać swojej
    > niewinności.

    Przecież tak jest. Nie widziałem jeszcze banku lub parabanku, który by
    wysyłał pozwy bez umów.

    --
    Liwiusz