  • Data: 2013-12-25 17:27:42
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: "boukun" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    news:l9f06s$16m$1@node2.news.atman.pl...

    > W całym tym wątku tylko ty złorzeczyłeś jakikolwiek Polakom, tępy faszysto.
    >
    > Naziolem byłeś, jesteś i niestety pozostaniesz... Ale może wreszcie kiedyś
    > zostaniesz odcięty od doli (z moich podatków, pasożycie!) i zdechniesz pod
    > mostem jak na to zasługujesz i na co "pracujesz" od lat.

    Zawsze widzisz wszystko odwrotnie niż jest, tępy faszysto. Sam jesteś naziolem,
    byłeś i będziesz, od taka prymitywna gadka naziola... Pasozyrtujes zpewno nie
    tylko na mnie, ale i na swojej rodzinie... Nikt nie wie, kto pierwszy i w jakich
    okolicznościach "zdechnie" antyludzka szmato...

    Do wszyastkich tylko śmieciu pyskujesz i albo głupa udajesz, albo taka menda z
    ciebie...

    boukun