  • Data: 2013-12-25 19:39:25
    Temat: Re: Renta tylko jak się w ostatnich 10 latach 5 lat pracowało?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2013-12-23 13:39, Użytkownik Wojciech Bancer napisał:

    > Huta przede wszystkim wyprodukuje rzeczy których kowal nie jest w stanie.

    Zgadza się, ma zdecydowanie większy asortyment i dlatego jest potrzebna.

    > I co w tym złego?

    > Znaczy sugerujesz, że 100 lat temu więcej osób mogło się czymś zająć,
    > niż dzisiaj? Dość odważne.

    Nie czymś a produkcją.

    > I co zo tego? Ten wątek w ogóle nie był poruszany. I nie ma nic do rzeczy.

    Niestety ma.

    > Stać na to przede wszystkim firmy które zatrudniają programistów,
    > grafików, managerów itd.

    Nie zrozumiałeś.

    > Dlaczego idiotom przez cwaniaków?
    > I co to ma do rzeczy? Zajmowanie się wytwarzaniem dóbr luksusowymi to nie
    > jest zajęcie? I nie da się z tego żyć? Rly?

    Przejście z produkcji do usług jest wytwarzaniem dóbr luksusowych ?

    Z usług żyć się da, do pierwszego kryzysu kiedy to rynek usług
    się kurczy, bo o ile zjeść trzeba, ubranie założyć trzeba to
    wyjechać na wczasy już nie koniecznie. Do tego okazuje się że
    na rynku usług praca albo jest sezonowa albo mało płatna bo
    pracodawca nie chcąc tracić dobrego pracownika utrzymuje go
    poza sezonem z pieniędzy które na nim zaoszczędził w sezonie.