    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Rękojmia
    Supersedes: <2...@z...router>
    Date: Fri, 14 Nov 2003 10:04:57 +0800

    In article <3...@X...plX>, kam wrote:

    > Masz rękojmię.

    Nie wyjaśniłeś mi niestety o co pytałem na pl.misc.konsumenci to może
    tutaj zapytam ponownie: Jeśli jest tak jak mówisz tzn. art 22 wskazuje
    że sprzedaż pomiędzy dwoma os. fizycznymi to sprzedaż konsumencka czyli
    rękojmi nie można wyłączyć, to jak to się dzieje że sądy nie są zalewane
    masą pozwów właścicieli uszkodzonych gaźników, pękniętych głowic,
    skorodowanych rur w ścianach itp itd dopiero co przez nich nabytych
    z rynku wtórnego dóbr? Serio pytam. Może pies jest pogrzebany w art
    559 i wykazaniu że wada istniała w momencie wydania (ogólnie art 6)?
    Ale też, przecież często w przypadku rzeczy używanych taki dowód jest
    dość oczywisty.

    --
    Marcin